היישום אינו מחובר לאינטרנט

שיווק עדשות מגע

עבודה מס' 068919

מחיר: 302.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: בדיקת רמת חדירה של עדשות מגע (שיטות מחקר בשיווק).

1,764 מילים ,10 מקורות ,2010

תקציר העבודה:

הנושא: מוצרי בריאות העין/ עדשות מגע איתם ניתן לישון ולהסתובב תקופה ארוכה מבלי להסירן ומבלי לערב חומרים פרמצטיביים (תמיסות ניקוי,חיטוי, הרטבה וכו') והגיינים שכרוכים בעלויות רבות.
ביקשנו לבדוק את רמת החדירה לשוק של עדשות מגע מהסוג המפורט לעיל, מה רמת הביקוש לכך כיום, מה פוטנציאל החדירה לשוק והמכירות.
כמו כן נבדוק את פלח השוק הרלוונטי, אמצעי שיווק, וכיצד ניתן יהיה לחדור לשוק בצורה הכי טובה ויעילה, כמו כן ניתן לומר כי המחקר יתמקד בקבוצת לקויי ראיה אשר נעזרים בעדשות מגע ומשקפי ראיה.

הסקר יערך על ידי הפצת שאלונים לקהל היעד אשר ידועה כסובל מלקוית ראיה בדרגות שונות, שיטת ההפצה היא, באמצעות דואר אלקטרוני.
רמת הביטחון בה השתמשנו הינה 95% (רמת הביטחון אותה נהוג לבחור במדגמים שיווקיים).
הטעות המירבית בה בחרנו הינה 5% מכיוון שרמת הדיוק אשר יש בידינו הינה נמוכה ולכן יש לבחור בטעות מירבית יחסית גבוהה.
לאור הנתונים הנ"ל קיבלנו כי כמות האוכלוסייה אותה יש לבחון הינה 384 אנשים (זאת בהסתמך על מחשבון Determine Sample Size" ").
במידה והיה מדובר במדגם אמיתי, שיטת הדגימה אותה היינו בוחרים היא שיטת דגימה אקראית/ הסתברותית בה לכל פרט יש סיכוי זהה להיות שותף בדגימה. אולם במחקר דנן בחרנו להתמקד באנשים אשר סובלים מלקוית ראיה ברמות שונות והמוצר יהווה עבורם פתרון אידיאלי ללקות. האוכלוסייה אשר בחרנו לבחון הינה בסביבות 55 - 60 אנשים, זאת עקב משאבים דלים ויכולת מוגבלת להגיע לקהל היעד. בנוסף יפורסמו הרבה יותר שאלונים כדי להצליח ללקט את הכמות הנדרשת. כמו כן חשוב לציין כי שיטה זו עלולה להטות את תוצאות המחקר מכיוון שלעיתים עלול להיווצר מצב בו חלק מהנשאלים לא יענו על כל השאלון או שלא יבחרו בתשובות כנות אלא אקראיות- מצב זה יוצר תחושת החמצה ובכך עשוי להציג בפנינו תמונה מסולפת. ישנה חשיבות מכרעת לעיתוי הפנייה כלומר, אנשים הנמצאים במצב סוציו אקונומי מסוים, סגנון חיים מסוים גורמים כגון: שעה, תקופה ויום יש להם קשר מכריע ברצון הנשאל לשתף פעולה.
ברצוננו לציין כי הסקר נערך על ידי שאלון אשר הופץ בדואר אלקטרוני.

תגים:

סקר · שאלון · SPSS · סטטיסטי · אביזרי בריאות · עיניים

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "שיווק עדשות מגע", סמינריון אודות "שיווק עדשות מגע" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.