היישום אינו מחובר לאינטרנט

מחסור במורים במגזר הערבי בשכבות חטיבת ביניים

עבודה מס' 068916

מחיר: 241.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: חיזוי מצב של מחסור במורים במגזר הערבי בשכבות חטיבת ביניים.

3,805 מילים ,6 מקורות ,2010

תקציר העבודה:

בחרנו להתייחס לנושא של מחסור המורים במגזר הערבי בשכבת חטיבת-ביניים. התעניינו בנושא זה בשל העובדה שמצאנו אותו אחרי הסקירה הספרותית והסטטיסטית בנוגע למצב מערכת החינוך של המגזר הערבי במדינת ישראל ובשכבת חטיבת ביניים בפרט, והמחסור הקיים והצפוי לעוד כמה שנים.
מטרתה של עבודה זו היא התנסות בתכנון כוח אדם בהוראה במערכת החינוך בישראל לחמש השנים הבאות.

העבודה מבוססת על המסמך:
יובל וורגן ואיתי פידלמן, מחסור במורים במערכת החינוך, הכנסת - מרכז המחקר והמידע, 26 אוגוסט 2008. http://www.knesset.gov.il/mmm/data/pdf/m02154.pdf

קטע מהעבודה:

בגלל המחסור במורים, והירידה הצפויה במספרים, אנו ממליצים לתכנון כוח אדם בהוראה במגזר הערבי לשכבות חטיבת ביניים כך שיגדל מספר המורים ולא להיתקל בבעיות כתוצאה ממחסור זה. תכנון הוא תהליך של מיפוי זמן מרחב וסיבתיות במצבים חדשים, והוא בא להכין סט של החלטות לקראת פעולה בעתיד, ומקבץ של החלטות ולא החלטה אחת, צריך להחליט לקראת פעולה. התכנון עצמו לא מוביל לשום דבר, רק ההחלטות משפיעות והן אלה שמובילות לביצוע.יש להדגיש שהתמונה של מצב כוח אדם בהוראה במשרד החינוך אינה כל כך מדויקת כיום, כיוון שבמהלך חופשת הקיץ גויסו מורים רבים (וגם בימים אלה יש גיוס של מורים), ובמקביל מורים אחרים פרשו או יצאו מהמערכת. לפיכך, כי רק לאחר תחילת שנת הלימודים אפשר יהיה לגבש נתונים עדכניים יותר.

תגים:

הוראה · מורים · מחסור · בתי ספר · מגזר ערבי · חטיבת ביניים · ניבוי · איתור · סטטיסטיקה · תיאוריות · תכנון · מנהל · מדיניות · כוח אדם · מינהל חינוכי

עבודות נוספות בנושא:

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "מחסור במורים במגזר הערבי בשכבות חטיבת ביניים", סמינריון אודות "מחסור במורים במגזר הערבי בשכבות חטיבת ביניים" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.