היישום אינו מחובר לאינטרנט

פתיחת חנות של רשת "Build-A-Bear"

עבודה מס' 068904

מחיר: 483.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: בחינת ההיבטים השיווקיים השונים בפתיחת החנות והחדרת המוצר.

4,852 מילים ,10 מקורות ,2008

תקציר העבודה:

הרעיון שעומד מול עינינו הוא פתיחת חנות של רשת Build-A-Bear"" במרכז ת"א - בקניון עזריאלי. אנו מתכוונים לייבא את המוצרים מהמזרח עקב עלויות זולות תוך שמירה על איכות גבוהה ועמידה בתו התקן הישראלי של "מכון התקנים".
בעת פילוח השוק התייחסנו למשתנים רבים.
מצאנו כי מוצרי חברתBuild-A-Bear"" פונים לרוב האוכלוסייה בחתכים שונים ומגוונים. חנות הדגל אשר תהיה המקום היחיד בארץ שניתן יהיה לרכוש בו את מוצרי החברה תמשוך אליה משפחות רבות עם ילדיהם אשר יתנסו בחוויה הייחודיות של סדנת היצירה.
הצלחנו להתאים את מוצרי חברת Build-A-Bear"" לשוק הישראלי, ע"י מתן מגוון סממנים ישראלים למוצר על פי טעמו של הלקוח ובכך לנסות ולמתן את מתנגדי תופעת הגלובליזציה. חשוב לציין שנשים דגש על המרכיב האנושי - עובדי החנות יהיו בעלי ניסיון הדרכה בעיקר עם ילדים, סבלנות ונכונות לעזור לכל לקוח.
כחלק מהמערך השיווקי בנינו קמפיין פרסומי וייחודי להחדרת המוצר. הקמפיין כולל שלושה שלבים להטמעת המוצר וביסוסו כמוצר וחברה מובילה בשוק הצעצועים.
נרצה למצב את המוצר כמוצר בעל איכות גבוהה ורמת המחירים בינונית עד גבוהה זאת בהתאם למוצרים הנלווים אותם יתאפשר ללקוח להוסיף.

תוכן העניינים:
תקציר
רקע ותיאור המוצר
מאפייני הליבה של המוצר
פילוח שוק מתחרים
חזקות וחולשות מול מתחרים
פילוח שוק צרכנים
הצגת מודל תהליך התפיסה ע"פ הצרכן
מחזור חיי המשפחה התנהגויות קנייה ויישום
ניתוח שוק, חסמי כניסה, אדפטציה לשוק הישראלי
מודל SWOT
בידול המוצר
שיווק המודרני שיווק א.י.נ.ט.י.מ.י
מיצוב
המחרה
קביעת יעדים שיווקים
אסטרטגית שיווק המוצר
תמהיל שיווקי קלאסי - מודל P7
קמפיין פרסומי בארץ
הצעה לתשדיר פרסומת
סיכום
ביבליוגרפיה

קטע מהעבודה:

חברת Build-A-Bear"" בישראל תשקיע את מירב מאמציה השיווקיים על פי הפילוחים הבאים:
1. פילוח דמוגראפי:
* דת ולאום: כיוון שהמוצר לא מזוהה עם דת מסוימת ויתרה מכך ניתן לאבזרו עם סממנים דתיים ולאומיים כגון: כאפייה, כיפה, מגן דוד.
ניתן לשווקו בסקטור החילוני, הסקטור הדתי ובקרב המיעוטים.

עבודות נוספות בנושא:

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "פתיחת חנות של רשת "Build-A-Bear"", סמינריון אודות "פתיחת חנות של רשת "Build-A-Bear"" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.