היישום אינו מחובר לאינטרנט

כלכלת חינוך

עבודה מס' 068894

מחיר: 362.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: הקשר בין הרקע הכלכלי של הפרט לרכישת השכלה והקשר הסיבתי בין השכלה לשכר.

4,027 מילים ,3 מקורות ,2008

תקציר העבודה:

העבודה עוסקת בניתוח שלושה מאמרים של בנק ישראל: "השפעת מגבלת הנזילות על הנגישות להשכלה גבוהה"/ רוני פריש ויואב פרידמן, "חוק לימוד חובה חינם בישראל ומגבלת הנזילות"/ תומר קריאף, "התשואה להשכלה- הקשר הסיבתי בין ההשכלה לשכר"/ רוני פריש.

נציג תחילה את עיקרי המאמרים וממצאיו של כל מאמר ולאחר מכן נדון בקשר שבין שלושת המאמרים תוך הצגת דעתנו האישית.

קטע מהעבודה:

"השפעת מגבלת הנזילות על הנגישות להשכלה גבוהה":
מחקר זה בוחן את השפעת מגבלת הנזילות על רכישת השכלה גבוהה בישראל, כלומר אם ועד כמה קבוצות האוכלוסייה העניות נמנעות מללמוד במערכת ההשכלה הגבוהה בישראל בשל מגבלת נזילות. האם החלטת הפרט לאחר גיל תיכון לפנות ללימודי תואר ראשון או לוותר על הלימודים ולצאת לשוק העבודה מושפעת ממגבלת הנזילות.
כמו כן מהי מידת השפעת מגבלת הנזילות על הסיכוי של פרט לסיים תואר ראשון.
לשאלה זו חשיבות רבה שכן קיומה של מגבלת נזילות עבור חלק מהפרטים באוכלוסיה פוגע בשוויון ההזדמנויות לרכישת השכלה גבוהה, מפחית את רמת ההשכלה באוכלוסיה ועלול לכן לפגוע בשיעור הצמיחה במשק.

תגים:

השכלה · השתכרות · תעסוקה · אי שוויון · אבטלה · שכר · משכורת · חוק לימוד חובה

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "כלכלת חינוך", סמינריון אודות "כלכלת חינוך" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.