היישום אינו מחובר לאינטרנט

תרומת הרכש בארגון לאיכות הסביבה

עבודה מס' 068853

מחיר: 241.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: בחינת הרכש בחברת "גיוון אימג'ינג".

2,073 מילים ,3 מקורות ,2010

תקציר העבודה:

בעבודה נתמקד ברכש, תהליכי ייצור, שימוש ופסולת של מוצרים ושירותים המשפיעים על הסביבה והחברה. על מחלקת הרכש מוטלת האחריות לרכישת ציוד ומכשור ירוק לאירגון. הכלים הנפוצים והיעילים ביותר להשגת מטרות אלו הם משפחת תקני ISO 14000, תקני RoHS, ו- WEEE וכל התחום הידוע כ-Green IT. כל אחד מאמצעים אלו ניתן ליישם בנפרד.
לדירקטיבה קיימת רשימת פטורים, אחד מהקטגוריות הפטורים מהנחייה זו הוא מיכשור רפואי. "גיוון אימג'ינג" מייצרת ומשווקת מיכשור רפואי ולכן הנחיות אלו אינן חלות עליה.
לפני כשנתיים גיוון אימג'ינג הפכה רשמית לאירגון ירוק. ומכאן שרכש מסוג זה באירגון מהווה הוספת שיקולים סביבתיים וחברתיים למערכת השיקולים הקיימים בעת ביצוע רכישה או התקשרות לצורך אספקת שירותים. כל המדינות המתועשות החליטו בוועידה של ה-G8 שמ-2006 לא ימכרו יותר מוצרים המכילים עופרת. העופרת נמצאת בכל מכשיר אלקטרוני עד 2006 ונדרש מאמץ כספי רב ביותר כדי לעמוד בלוח הזמנים של החלטה זו הרכיבים שעד היום צופו בבדיל (מעורבב בתערובת עם עופרת) הוחלף עם כסף - חומר יקר יותר.
מכשירים רפואיים קיבלו ערכה עד 2011 מכוון ששם העלות הכספית היתה גבוהה ביותר וזמן ההערכות לא הספיק.
מכשירים רפואיים שגיוון מייצרת והתחילו את תהליך הפיתוח לפני 2006 אינם כלולים יותר בעופרת כמו כן הוחלט באותה וועידה שכל האריזות יהיו ברי מחזור גם מחלקי נייר, מדבקות מנייר ולא מפלסטיק שניתן למחזור.

מטרת העבודה: להראות קשר ישיר בין תרומת הרכש לאיכות הסביבה. להוכיח שרכש ירוק חסכוני ויעיל עוזר לארגון, שיפור איכותם של המוצרים והשירות בארגון ושיפור איכות החיים בישראל.
הסביבות שהארגון פועל בהן, לרבות האוויר, המים,הקרקע, המשאבים הטבעיים, החי והצומח, בני האדם ויחסי הגומלין שביניהם.

מקורות העבודה הם פגישות שנערכו עם אנשי פיתוח והנדסת תהליכים.

קטע מהעבודה:

בתוך הקפסולה ישנה סוללה המכילה כספית. יצרני הסוללות משקיעים הרבה כסף בפיתוח של סוללות ללא כספית. גם אם יימצא ייצרן אשר מייצר סוללות כאלו, יש לבצע בדיקות רבות כדי לבדוק את היכולות והביצועים של הפריטים החדשים. אלו דורשים משאבים רבים של זמן וכסף.

תגים:

רכש · תו תקן ירוק · חומרים מסוכנים · חומרים חסכוניים · זרימת העבודה · איכות · בקרת איכות · רכש אחראי · רכש אתי · ידידותי לסביבה · הטמעת מערכת · ירוקים · איכות סביבה · כלכלה ירוקה

עבודות נוספות בנושא:

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "תרומת הרכש בארגון לאיכות הסביבה", סמינריון אודות "תרומת הרכש בארגון לאיכות הסביבה" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.