עבודה מס' 068845
מחיר: 423.95 ₪ הוסף לסל
תאור העבודה: ניתוח האסטרטגיה השיווקית של החברה לפי מודלים מקובלים.
8,785 מילים ,5 מקורות ,2010
חברת סי.אם.טי הישראלית הינה חברת טכנולוגיות רפואיות אשר מושבה בפארק התעשיות ביקנעם,ישראל. החברה שהוקמה בשנת 1981 ע"י קבוצת מדענים מהטכניון, עוסקת ומפתחת מערכות דיגיטליות לצילום רנטגן. בין מוצריה הנבחרים הינו מוצר הדגל Digital SmartRad של החברה. מערכת זו המבוססת על משטח גלאי צילום שטוח, טכנולוגיה אשר משלבת מצב של אובייקט בצילום דיגיטלי.
החברה מתאפיינת בטכנולוגיות המתקדמות שלה, הגמישות בפתרונות של המערכת וההיענות לצורכי הלקוח היחיד.
תוכן העניינים:
תקציר מנהלים
הקדמה-תאור האירגון
מודל peste
5 הכוחות של פורטר
TOWS-מחסומים
ניתוח מתחרים
יתרונות תחרותיים של הפירמה
ארגון ממוקד לקוח-Aaker
יכולות תחרותיות של הפירמה-CSF/KSF
ניתוח פורטפוליו-מודל BCG
מגמות והזדמנויות חדשות
חזון ושליחות/מטרות ויעדים
פילוח שוק/שיווק מטרה
יתרונות תחרותיים מתמשכים
מודל GE-עוצמות/אטרקטיביות
אסטר' המיצוב
השיווק הישיר
אסטרט' הבידול/האוקיאנוס הכחול
תמהיל השיווק
אסטרט' מומלצות
ביביליוגרפיה
מודל פורטר · TOWS · מודל GE · מודל BCG · CSF/KSF · Aaker · Peste · ניתוח מתחרים · ניתוח פורטפוליו · פילוח שוק · מיצוב · בידול · אוקיאנוס כחול · תמהיל שיווק
ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "אסטרטגיה שיווקית- חברת CMT", סמינריון אודות "אסטרטגיה שיווקית- חברת CMT" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.
ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.
יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.