היישום אינו מחובר לאינטרנט

שיווק בינלאומי- חברת "תמנון"

עבודה מס' 068841

מחיר: 241.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: ניתוח החברה ובחינת יכולותיה לחדור לשוק הברזילאי.

6,537 מילים ,5 מקורות ,2010

תקציר העבודה:

רשת תמנון הוקמה ב-1993 והחלה את צעדיה הראשונים ברחוב קטן ירושלים ומשם התרחבה לשאר חלקי הארץ.
סיסמת הפעולה של החברה היא value for money. המשמעות היא -מחיר אטרקטיבי ביותר למוצר ושמירה על איכות מוצר גבוהה. החברה פונה לכל פלחי הגיל נשים גברים וילדים ובשנים האחרונות הרחיבה את סל מוצריה באופן משמעותי. נוכח התחרות הגוברת בתחום האופנה, הן מרשתות מקומיות והן מרשתות בינלאומיות, מציגה הרשת מחירים אטרקטיביים ביותר כבר מתחילת העונה תוך הצגת מחירים חסרי תחרות בתחום האופנה.
מתחריה העיקריים של הרשת הם :FOX, CASTRO, TNT ורנואר אשר מציעות אופנה דומה לזו של תמנון אבל במחירים יותר יקרים.
רשת תמנון טרם נחשפה לשוק הבינלאומי.

הגדרת המטרות השיווקיות לפעילות בינלאומית:
1)הגדלת הרווחים והצמיחה של הפירמה.
2)מיצוב החברה כחברה בינלאומית.
3)שיתופי פעולה עם חברות מקומיות בחו"ל .
4)יצירת יתרונות תחרותיים על המתחרים.
5)ניצול ביקושים בחו"ל.
6)שיפור ותכנון מחדש של מוצרי החברה בהתאם לדרישות קהל מדינת היעד.

ארץ יעד - ברזיל.

תוכן העניינים:
הקדמה
הבעיות/ הגורמים ליציאה לשוק הבינלאומי
המטרות השיווקיות לפעילות בינלאומית
ניתוח סביבת המטרה:מיקרו ומאקרו
ניתוח TOWS ויעדים שיווקים
ניתוח כדאיות עפ"י מודל GE
ניתוח אסטרטגיית חדירה של חברת תמנון
מבנה הפעילות הבינלאומית של תמנון
המאפיינים התרבותיים ע"פ מודל HARRIS&MORAN
מאפיינים אתנוצנטריסטים ע"פ מודל SRC
אסטרטגיית ניהול משא ומתן ע"פ מודל WEISS &STRIPP
אסטרטגיה שיווקית במדינת היעד
תמהיל שיווקי מומלץ
ביבליוגרפיה

קטע מהעבודה:

2)מתחרים גלובאליים:
חדירה של מתחרים מתחום האופנה בשוק הבינלאומי לישראל כגון :
H&M,zara,pull and bear,gap
אשר נוגסים באופן משמעותי בכמות הלקוחות של תמנון,ופוגעים ברווחיה של החברה שעל מנת לאזן את ההשלכות של מעשים אלו צריכה להשתמש באסטרטגיה דומה לזו של מתחריה מבחוץ.

3)שווקים זרים עלולים להציע רווחיות גדולה יותר:
מיקום סניפים של החברה בחו"ל בעזרת שלבי תכנון של חדירה בינלאומית נכונה יובילו להגדלת הרווחים של תמנון ותגרום לתמנון למצב עצמה כרשת בינלאומית דבר שיבדל אותה מחלק מהמתחרים שלה.

עבודות נוספות בנושא:

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "שיווק בינלאומי- חברת "תמנון"", סמינריון אודות "שיווק בינלאומי- חברת "תמנון"" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.