היישום אינו מחובר לאינטרנט

אסטרטגיה שיווקית - ארגון "אחריי!"

עבודה מס' 068830

מחיר: 302.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: הצגת תוכנית עסקית לארגון המעניקה מבט על האסטרטגיה הנוכחית כיום בארגון תוך כדי פיתוח אסטרטגיה חדשה ללקוחות פוטנציאלים בהתאם לשינויים בסביבה.

8,886 מילים ,10 מקורות ,2011

תקציר העבודה:

המטרה העיקרית של התוכנית העסקית המוצגת לפניכם היא שיפור וחידוש האסטרטגיה השיווקית של עמותת אחריי. תוכנית עסקית זו באה לעניין משקיעים או נכון יותר לומר תורמים פוטנציאלים להצטרף לאחריי וגם לתת לבעלי התפקידים השונים באחריי נקודת מבט נוספת על האסטרטגיה השיווקית הנוכחית ובחינתה המחודשת בהתאם לשינוים בסביבה החיצונית והפנימית של הארגון.

כמדריכים באחריי רצינו לבחון כיצד ניתן לשפר ולייעל את פעילות העמותה. לשם כך ביצענו ניתוח סביבה מלא וזיהנו את העוצמות והחולשות של הארגון על מנת לדעת אם אחריי תוכל להתמודד עם הסיכונים וההזדמנויות; בדקנו את המתחרים ועוצמתם על מנת לדעת האם הם נוגסים בפלחי השוק של אחריי במסגרות השונות; בחנו את האסטרטגיה השיווקית הנוכחית של אחריי באמצעות המודל של אירגון ממוקד לקוח עפ"י Aaker'; ניתחנו את היכולות התחרותיות של אחריי עפ"י מודל sca; ובדקנו את תיק המוצרים של הארגון וגילנו שהיתרונות הגדולים מאחורי הצלחת אחריי הם הוותק ומוניטין שרכשה לעצמה במרוצת השנים. בעזרת כל הממצאים הנ"ל הגדרנו מחדש את החזון והשליחות של הארגון. מצאנו מגמות והזדמנויות חדשות אשר עלולות להתרחש והצבנו מטרות ויעדים מתאימים בכדי לשפר את נתח השוק של אחריי ולהגדיל את כמות החניכים. בעקבות המטרות החדשות בנינו מחדש את תיק המוצרים. הצבה של הנתונים במודל GE אימתה את השערתנו בכך שעל אחריי לגדול ולהתרחב בכדי לנצל ביקושים ולכן הגדרנו מחדש את אסטרטגיית המיצוב תוך הסתמכות עיקרית על מיצוב תכונות אחריי כאסטרטגיה שיווקית עיקרית על מנת להגדיל את אחוז החשיפה לבני הנוער ואפילו להוריהם בכדי לשמר את שיעור הצמיחה של הארגון ואף להגדילו.

תוכן עניינים:
תקציר מנהלים
1) תאור הארגון וסביבתו
* ניתוח סביבת מאקרו(מודל peste)
* ניתוח סביבת המיקרו(porter)
* ניתוח tows
2) ניתוח היתרונות התחרותיים
3) מיקוד בלקוח לפי Aaker
4) ניתוח ביקורתי של היכולות התחרותיות(מודלsca לפי Aaker )
* KSF &CSF
5) ניתוח תיק המוצרים (BCG)
6) תהליך אסטרטגי שיווקי חדש
6.1) חזון ושליחות
6.2) מגמות והזדמנויות חדשות
6.3) מטרות ויעדים
6.4) פילוח שוק ושיווק מטרה מחודשים
6.5) יתרונות תחרותיים מתמשכים מומלצים
6.6) ניתוח עוצמות/אטרקטיביות לפי מודלGE
6.7) תכנון מחדש של תיק המוצרים(BCG מחודש)
6.8) אסטרטגיית המיצוב המחודשת של החברה
6.9) אסטרטגיית השיווק הישיר
6.10) אסטרטגיית בידול מחודשת
6.11) התמהיל השיווקי המומלץ
6.12) אסטרטגיות מומלצות
אסטרטגיה גנרית מומלצת לפי PORTER
* אסטרטגיית הערך של AAKER
* אסטרטגיה תחרותית מומלצת לפי KOTLER
* אסטרטגיית לוחמה מומלצת לפי KOTLER
* אסטרטגיית צמיחה מומלצת לפי ANSOFF
7) ביבליוגרפיה
8) נספחים

קטע מהעבודה:

ילד בעייתי:
מתוך ניסיון להחיות מחדש את אחריי לשטח נמקם אותו בתחום הילד בעייתי. בעזרת שיווק נכון ותכנון מחדש של התוכנית השנתית יהיה ניתן להגדיל את שיעור הצמיחה של פרויקט זה מכיוון שקהל היעד שלו הוא הגדול ביותר(תלמידים מכיתה ט').
כוכב:
בתחום הכוכב נמקם את פרויקט שנת השירות וזאת מכיוון שבאחריי מצפים לגידול בכמות החניכים בפרויקט זה ומשקיעים המון משאבים לשם כך, במידה ויצליחו והגדיל את פרויקט שנת השירות דבר זה יספק תרומה משמעותית לאחריי.

תגים:

peste · bcg · מיצוב · שיווק ישיר · בידול · אסטרטגיה גנרית · AAKER · KOTLER · ANSOFF · עמותות · עמותה · גיוס · התנדבות

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "אסטרטגיה שיווקית - ארגון "אחריי!"", סמינריון אודות "אסטרטגיה שיווקית - ארגון "אחריי!"" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.