היישום אינו מחובר לאינטרנט

התנסות קלינית במחלקת ילדים - case study

עבודה מס' 068818

מחיר: 84.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: תיאור מקרה של חולת קרוהן בת 15.

4,442 מילים ,6 מקורות ,2011

תקציר העבודה:

בחירת המטופלת עליה נערכה עבודה זו נעשתה כיוון שמאד מעניין היה תהליך אבחון מחלתה מתחילתו ועד היום בו נאספו החומרים. כמו כן, היה ברור שהמטופלת עתידה לאשפוז ארוך, לטיפול מורכב וללמידה על מחלתה הכרונית. החשיבות הלימודית הקלינית הינה רבה במקרה זה כיוון שהמטופלת אובחנה (בחשד) למחלת הקרוהן, שהינה מחלה די שכיחה, ומתפרצת בעיקר בגיל ההתבגרות. לרוב לוקח הרבה זמן להגיע לאבחנה כיוון שיכולה לבוא לידי ביטוי באופנים המתאימים להרבה מחלות, וישנם טיפולים די קבועים למחלה זו אך כמובן, הכל בהתאם לשלב בו נמצא החולה. החשיבות העיקרית לסיעוד במקרה זה, כפי שאני רואה אותה, הינה שימת הדגש הגדול על שחרור מכאבים חזקים וחריפים המלווים את מחלת הקרוהן בעת התלקחותה ובעיקר הצלחה במתן הטיפול התרופתי, להגיע לרמסיה תוך עידוד וניטור מתמיד, רפואי, נפשי וסוציאלי של המטופלת.

תוכן העניינים:
1. מבוא
2. הצגת המטופל/תיאור כללי של מצבו
3. אבחנה עיקרית באשפוז הנוכחי: מחלת קרוהן - Crohn's Disease
א. פתופיזיולוגיה של המחלה
ב. ביטויים קלינים של המחלה
ג. בדיקות לאבחון המחלה
ד. טיפול תרופתי במחלה
5. ניתוח מקרה בראייה סיעודית - תוכנית טיפול
6. דיון וסיכום
ביבליוגרפיה

קטע מהעבודה:

על פי מאמרם של Hazzan, Fishman, Heller, Chapman & Bauer (2004) מורסה בכבד הינה סיבוך נדיר של מחלת הקרוהן, כפי שמתועדים מעט מקרים בספרות. בשנת 1870, תיאר Fagge אבצס (מורסה) בכבד אצל חולה עם כיב במעי הגס. כפי הנראה המורסה נגרמה עקב קוליטיס קרוהן. המקרים הראשונים של מורסה בכבד עקב סיבוך של מחלת הקרוהן, תועדו בשנת 1940. השכיחות של מורסה בכבד אצל חולי קרוהן, הוא 6-8 ל- 100,000. אבחון של מורסה יכול להתעכב הרבה פעמים כיוון שההתייצבות יכולה להיות דומה מאד להתקף של קרוהן או עלולה להקדים את האבחנה של קרוהן.

תגים:

case stuy · קרוהן · סיעוד ורפואה · מחלות

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "התנסות קלינית במחלקת ילדים - case study", סמינריון אודות "התנסות קלינית במחלקת ילדים - case study" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.