היישום אינו מחובר לאינטרנט

שיטות מחקר בשיווק - שביעות רצון ברכבת ישראל

עבודה מס' 068793

מחיר: 423.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: בחינה סטטיסטית של ממצאי סקר שביעות רצון.

3,806 מילים ,3 מקורות ,2010

תקציר העבודה:

מטרת המחקר: בדיקה מהם השיקולים והגורמים,שמשפיעים על הנוסע ברכבת ישראל להיות לקוח שבע רצון.

שאלות מחקר:
מה היא תדירות הנסיעה ברכבת?
מה דעתך על מחיר כרטיס הנסיעה?
האם לדעתך הרכבת עומדת בלוחות הזמנים?
האם אתר האינטרנט תרם לאיכות השירות?
האם קיים שוני בין בנים לבנות בשביעות רצון כללית מהרכבת?
האם קיים שוני בין בנים לבנות בתדירות בשימוש ברכבת?
כיצד משפיע גיל הנבדק על איכות השירות של הרכבת?

המחקר התבסס על מדגם שהשתתפו בו 100 נחקרים, מהם 64 גברים ו-36 נשים.
ניתוח הנתונים בוצע באמצעות SPSS (טבלאות מצורפות כנספח לעבודה).

תוכן עניינים:
מטרת המחקר
סקירה הגוף הנחקר
שאלות מחקר
תאור המדגם
ניתוח תיאורי של משתני המחקר
השערות מחקר,מבחנים.
ביבליוגרפיה (אתר אינטרנט רכבת ישראל, חוברת הנחייה, חוברת לימוד SPSS הוצאה ד"ר גיל שרוני)
נספחים

קטע מהעבודה:

1. הקשר בין גיל לשביעות רצון כללית מרכבת ישראל
בבדיקת הקשר בין גיל הנבדק לשביעות רצון כללית מרכבת ישראל באמצעות מבחן פירסון התקבלו התוצאות הבאות:
(n=100, p>0.05, r=0.022), כלומר לא נמצא מתאם מובהק בין גיל הנבדק לשביעות רצון כללית מרכבת ישראל.

תגים:

שיטות מחקר · שיווק · תחבורה · רכבת ישראל · SPSS

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "שיטות מחקר בשיווק - שביעות רצון ברכבת ישראל", סמינריון אודות "שיטות מחקר בשיווק - שביעות רצון ברכבת ישראל" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.