היישום אינו מחובר לאינטרנט

חברת חילן טק בע"מ

עבודה מס' 068789

מחיר: 241.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: ניתוח פיננסי והערכת שווי של החברה והשוואה לחברת סינאל תעשיות בע"מ.

14,569 מילים ,11 מקורות ,2011

תקציר העבודה:

בעבודה זו ביצענו ניתוח על חברת חילן טק בע"מ והשוואה לחברת סינאל תעשיות בע"מ שזו אחת החברות המתחרות בענף של חילן טק בע"מ.
ראשית סקרנו את הענף אליו משתייכת החברה ואת החברה עצמה: תחומי פעילות, לקוחות ספקים ונתונים אחרים החשובים להבנת החברה, ניהולה ומדיניותה. לאחר שסקרנו את החברה עליה עשינו את העבודה סקרנו גם את החברה המתחרה סינאל תעשיות בע"מ ע"מ לראות היכן השוני העיקרי בין 2 החברות.
בפרק 5 ביצענו ניתוח SWOT, אשר התבסס בעיקרו על דוח שנתי לשנת 2009 ועל כתבות מאתרי אינטרנט.
בפרק 6 ניתחנו את הדוחות הכספיים של החברה והחברה המתחרה בין השנים 2007 - 2009 ובין הדוחות לתשעה חודשים ספטמבר 2009 -2010. כמו כן, בפרק זה ניתחנו את היחסים הפיננסיים של החברות.
בפרספקטיבה של חמש שנים ניתן לראות עלייה מגמתית ברווחי החברה. העלייה נובעת בעיקר בשל שימור מעמדה של החברה כמובילה בתחום מתן שירותי השכר, נוכחות ומשאבי אנוש. מטרתה העיקרית של החברה היא בעיקר לשמר ולהגדיל את פעילותה בתחום, וזאת על ידי הגדלת בסיס לקוחותיה, פיתוח טכנולוגיית המידע ושיפור רמת השירות.
המניה מהווה כיום הזדמנות עבור המשקיע משום שהחברה נוהגת לחלק דיבידנד נדיב ונסחרת כיום במכפיל יחסית נמוך ליכולות החברה ולמכפיל ההיסטורי שלה.
בפרק 8 יישמנו את מתודולוגיית ה- DCF בפועל בניסיון להעריך את שוויה של חילן טק. הנחת העבודה היא כי הידע שלנו בניתוח הנתונים לוקה מעט בחסר. לפי שיטה זו שווי החברה הוא 843,302 אלפי ש"ח. מהערכת שווי של חילן טק בע"מ ניתן לראות שהערכנו את החברה הרבה יותר גבוה משוויה בשוק נכון ל- 31/12/09. את הערכת השווי ביצענו לפי צפי להמשך צמיחה והתרחבות של החברה, דבר שתואם את מדיניות החברה בפועל.

תוכן העניינים:
1. תמצית מנהלים
2. סקירת הענף
3. סקירת החברה
3.1 החזקות בחברה
3.2 תחומי פעילות
3.3 הון אנושי
3.4 ניתוח הסביבה הכלכלית
4. סקירת החברה המתחרה
5. ניתוח SWOT
6. ניתוח דוחות פיננסיים
7. ניתוח יחסים פיננסיים
8. הערכת שווי של חברת חילן טק
9.סיכום
ביבליוגרפיה
נספחים

קטע מהעבודה:

להלן סיכונים ענפיים בהם פועלת החברה:
* טעויות במערכת המחשוב: בתחום מתן שירותי שכר מעבדת החברה נתונים גולמיים אשר נשלחים אליה מלקוחותיה. למרות שהחברה בודקת את מערכותיה ולקוחות החברה בודקים את תוצאות העיבוד, קיים חשש כי החברה תתבע בגין טעויות או כשלים בחישובי שכר או נוכחות. בחברה דואגת לכיסוי ביטוחי לפעילותיה.
* סיכוני DR: קיים סיכון כי במקרה בו תהיה החברה מנועה מלהשתמש במחשב המרכזי, תפגע פעילות החברה באופן משמעותי. על מנת להקטין את חשיפת החברה במצבי חירום, החברה דואגת לגיבויים מתמידים.

תגים:

הערכת שווי · ניתוח חברה · שירותי מיחשוב · תוכנה · הייטק

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "חברת חילן טק בע"מ", סמינריון אודות "חברת חילן טק בע"מ" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.