היישום אינו מחובר לאינטרנט

"נסקפה בקלייה קלה" - לא עורר את השוק

עבודה מס' 068735

מחיר: 241.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: ניתוח הסיבות לכישלון ניסיון החדרת המוצר החדש של אוסם-נסטלה לשוק הישראלי והצעת תוכנית שיווקית לפיתוח למיצובו מחדש.

8,461 מילים ,7 מקורות ,2007

תקציר העבודה:

בחודש מרץ השנה, השיקה אסם נסקפה חדש של נסטלה: נסקפה בקלייה קלה. הקפה פותח בספרד על ידי מיטב הטכנולוגים של נסטלה והותאם במיוחד לטעם הישראלי. מדובר בנסקפה המשתייך לקטגורית הקפה המגורען, אך טעמו ומרקמו עדין והוא מתאים לשתיה עם חלב. בעת ההשקה הצהירה אסם כי בשלב הראשון היא מצפה לקחת שליש ממכירות פחיות הקפה הנמס האבקתי של עילית, משמע 9% משוק הקפה הנמס בישראל. ארבעה חודשים מההשקה תופס נסקפה בקלייה קלה פחות מ- 1% מהשוק, אשר באו, ככל הנראה על חשבון מכירות נסקפה רד-מאג של נסטלה אשר איבדו כ- 2% בחודשים אלו. מניתוח מהלך ניסיון ההחדרה של נסקפה בקלייה קלה לשוק הישראלי עולים מספר ליקויים, אשר עשויים היו לגרום לכישלון. הקפה החדש מוצב כקפה להתעוררות, בדומה למיצוב הרד-מאג, זאת במקום להדגיש במיצוב את טעמו ומרקמו, תכונות המבדלות אותו ממוצרי הקפה האחרים של נסטלה. המיצוב הדומה בא לידי ביטוי גם בתצורת הצנצנת הזהה לזו של רד-מאג.
נסקפה בקלייה קלה פנה לפלח שוק של בוגרים ישראלים השותים נסקפה כחלק משגרת הבוקר. דווקא בגלל טעמו ומרקמו העדין והתאמתו לשתיה עם חלב ניתן היה להפנות את הנסקפה המוחלש לאוכלוסיית הנוער ולמצבו כמשקה הבוקר של המתבגר, במקום השוקו הילדותי. התוכנית השיווקית המוצעת מציעה לפתח את שוק הנוער והמתבגרים לנסקפה החדש, ומיצובו על פי תכונותיו המיוחדות.
מקורות העבודה הם בעיקר אתרי האינטרנט של החברות, וכתבות אינטרנט.

תוכן עניינים:
1. המצב השיווקי הנוכחי
1.1 רקע
1.2 אפיון הגישה השיווקית המאפיינת את פעילות חברת "אסם-נסטלה"
1.3 תיאור המוצר נסקפה בקלייה קלה על פי השלב במחזור חייו
1.4 תיאור המוצר על פי מרכיבי תמהיל השיווק
מוצר Product
תמהיל המוצרים של חברת "נסטלה"
מחירPrice
מקום- Place ערוצי הפצה של החברה
מאמצי קידום (מסר)Promotion
1.5 אסטרטגית הבידול והמיצוב שנבחרה עבור נסקפה בקלייה קלה
1.6 תיאור סביבת המיקרו של החברה
1.6.1 לקוחות החברה
1.6.2 הסביבה התחרותית של החברה
הגדרת רמות התחרות של החברה
איפיון המתחרים
תיאור הסביבה התחרותית על פי דגם חמשת הכוחות של פורטר
1.7 תיאור סביבת המקרו של החברה
1.8 תיאור השווקים הזרים בהם החברה פועלת ומאפייניהם ודרכי הפעולה בכל שוק
2. ניתוח הזדמנויות
ניתוח SWOT
3. הגדרת יעדים בהשקת המוצר החדש: נסקפה בקלייה קלה
3.1 יעדים שיווקיים
3.2 הערכת המידה שבה יאומץ הנסקפה החדש
3.3 האסטרטגיה השיווקית שננקטה ע"י אסם בהשקת נסקפה בקלייה קלה
3.4 בחינת מידת השגת היעדים
3.5 הסיבות לאי השגת היעדים
4. אסטרטגיה שיווקית מוצעת
5. תוכנית פעולה
6. אמצעי בקרה
רשימה ביבליוגרפית

קטע מהעבודה:

גישת השיווק המאפיינת את פעילותה של חברת "אסם-נסטלה" היא גישת השיווק החברתי. תפקיד הארגון לזהות את הצרכים הרצונות והאינטרסים של שוקי המטרה ולספקם אספקה מועילה ויעילה יותר מן המתחרים, באופן המגן על רווחת הצרכן והחברה האנושית או אף משפר אותה. גישה זו דורשת מן המשווקים לאזן בין שלושה שיקולים: רווחי החברה, השבעת רצון הלקוחות וטובת הציבור.
על ההתמקדות של חברת "נסטלה" בצרכי הקונים ניתן ללמוד מתוך הצהרות החברה: "אנו רואים עצמנו כשותף המקצועי של לקוחותינו, ומשתדלים לתמוך בהם באמצעות הידע והניסיון המקצועי של אסם ונסטלה על מנת לעזור להם לקדם את עסקיהם. תמיכה זו כוללת תמיכה קולינרית וליווי מקצועי על-ידי השפים המנוסים של נסטלה פוד סרוויס, חוברות הדרכה העוסקות בהיבטים שונים של ניהול העסק, כנסים מקצועיים ועוד.

תגים:

תוכנית שיווקית · קפה · אוסם-נסטלה · החדרת מוצר · אסם · החדרה · קפה נמס · נסקפה · מוצר חדש · חדשנות · הנדסת מזון

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא ""נסקפה בקלייה קלה" - לא עורר את השוק", סמינריון אודות ""נסקפה בקלייה קלה" - לא עורר את השוק" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.