היישום אינו מחובר לאינטרנט

קרנות הון סיכון ומימון חדשנות

עבודה מס' 068727

מחיר: 120.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: פרוייקט ניתוח מיזם: חברת CONOR MEDSYSTEMS Ltd.

4,262 מילים ,3 מקורות ,2009

תקציר העבודה:

החלק הראשון של העבודה יעסוק בהצגת גיוסי ההון אשר התבצעו ע"י החברה. החלק השני יעסוק בניתוח פעילותה הפיננסית של החברה מאז הקמתה לאור המודלים והדילמות הכלכליות שנלמדו בקורס. החלק האחרון בעבודה זו יעסוק בסיכום והמלצות לדרך מימון אלטרנטיבית.
בסופה של עבודה זו צורפו נספחים בעניין אירועים מרכזיים של החברה ונתונים פיננסיים אחרים.

קטע מהעבודה:

המימון בוצע ע"י מספר סבבים של גיוסי הון כדלקמן:
1. סיבוב ראשון- אוגוסט 2001: סיבוב זה התרחש לפני הגעתו של פרנק ליטבק לחברה. יו"ר החברה דאז, ג'ף שיינלי, גייס ממשקיעים פרטיים 325 אלף דולר לטובת פיתוח סטנטים חדשים בעלי יכולת הפרשה. לאחר מכן, הוזמן לחברה ליטבק על מנת שיכהן כיו"ר ההנהלה ואחד מצעדיו הראשונים בחברה היה גיוס חוב של 2 מיליון דולר כאשר למלווים ניתנה האפשרות להמירו בסיבוב השני של גיוס ההון להון מניות. החברה השתמשה בסבב הגיוס הראשון להקמת משרד קטן ומעבדה ולקניית ציוד הנדסי לייצור דגמי סטנטים. במהלך השנה החברה שכרה שני מהנדסים נוספים בעלי ניסיון במכשור רפואי.

תגים:

מימון · יזמות · סטארט-אפ · מיכשור רפואי · הון סיכון · יזמות

עבודות נוספות בנושא:

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "קרנות הון סיכון ומימון חדשנות", סמינריון אודות "קרנות הון סיכון ומימון חדשנות" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.