היישום אינו מחובר לאינטרנט

שיווק דיגיטלי במדיות חברתיות - עסק מריח

עבודה מס' 068723

מחיר: 725.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: הצגת אסטרטגית שיווק דיגיטלית עבור עסק דמיוני, וכלים לניצול מרבי של רשת האינטרנט בכלל ורשתות חברתיות בפרט.

6,967 מילים ,11 מקורות ,2011

תקציר העבודה:

בעבודה זו נציג אסטרטגית שיווק דיגיטלית עבור עסק דמיוני, כאשר נציג כלים בהם אנו ממליצים להשתמש עבור ניצול מרבי של רשת האינטרנט בכלל ורשתות חברתיות בפרט.
העסק - בוטיק ריחות, חנות בה כל אחד יוכל להרכיב את הניחוח האישי שלו, ע"י בחירת מרכיבים אהובים, ממש כמו בחנות גלידה.
נדון באתגרים להחדרת המותג: מודעות לצורך, יצירת שיחה, קהל אוהדים, נאמנות למוצר ויצירת עניין; בהזדמנויות העסקיות: תקציב מועט, רצון בחשיפה רחבה, פידבק מהיר ומדויק, מיקוד קהל היעד; בצרכים של הלקוחות: רצון לאינדיווידואליות, תדמית, יצירתיות, חדשנות, מיקום גיאוגרפי ונוסטלגיה; ובעיקר כיצד אפשר לקדם את ההזדמנויות, בהתאם לצרכים ולאתגרים באמצעות מדיות חברתיות וערוצים דיגיטליים שונים.
הפתרונות הדיגיטליים שנציג, שלובים אחד בשני, כאשר כל אחד מחזק הזדמנות וצורך ספציפי, אך רק יחד עם עונים על מכלול הדרישות. נדון בדף אוהדים ב Facebook, כתיבת Blog, עדכונים בערוץ ה Twitter, הצעות רכישה משתלמות באמצעות Groupon, הצעות רכישה מבוססות מיקום באמצעות FourSquare, סרטוני תדמית ב YouTube וקמפיינים לקידום כל הנ"ל ב Google. בנוסף, נציג לוח זמנים, מדדים כמותיים וסדר עדיפויות לפעילויות שונות. פירוט רחב יותר בנספח.
בהמשך נציג תובנות מהפעילויות שבוצעו במהלך הסמסטר, בראשה ההחלטה על מהות העסק הקשתה על קידום העסק במדיה החברתית. סביר להניח שאם היינו בוחרות בעסק אמיתי, עסק קיים, היינו רואים את פירות הקמפיין בצורת פעילות עסקית כלשהי. הממשיות של העסק יוצרת את החיבור שבין הווירטואלי לאמיתי, ויוצרת עניין מתמשך בפעילות. המסקנות העיקריות מפעילות הבלוג ודף האוהדים כי קיים צורך עמוק בתוכן משמעותי, מעניין וחדשני. נציג תוצאות כמותיות לגבי מספר אוהדים, צפיות בדף, מספר הקלקות על מודעת Google Ad וסטטיסטיקות על הצלחת כל קמפיין.
נראה כי סרטון ווידאו הינו פרסום מאד אפקטיבי כשרוצים לייצר שיחה על המותג. הסרטון חייב להיות קצר, מסקרן ומושך תשומת לב על מנת להיות אפקטיבי. בנוסף, עליו להיראות "חובבני" כדי שלא להיראות מסחרי מידי, אחרת יפספס את המטרה. שימוש במסרים פריפריאליים כמו הומור ומוסיקה - זו דרך מצוינת לבלוט ולייצר עניין. בסופו של דבר, לאחר שכבר יצרנו את התגובה הרצויה, עליו להיות מקושר לפרסום הרשמי כדי להעביר את המסר ולהניע לפעולה.
שיווק מבוסס מיקום הוא היכולת לזהות לקוח ולתקשר עימו, על פי המיקום הפיזי בו הוא נמצא. אנו יכולים להשתמש בפלטפורמה זו לחשיפה של המותג, להבאת לקוחות חדשים, ליצירת נאמנות לקוחות ולהגדלת המכירות. על ההצעה השיווקית להניע לקוחות פוטנציאלים לפעולה. נפעל במספר שלבים: השקת המוצר בערוץ אחד, מדידה ובקרה, קבלת החלטה לצורת פעולה, כניסה לאתרים נוספים.
לבסוף נציג את הרעיון הגדול הבא, לדעתנו, לשיווק דיגיטלי בתחום.

תוכן עניינים:
-תקציר מנהלים
-מבוא - שוק הבישום והקוסמטיקה בישראל
-העסק הנבחר
-אסטרטגיה דיגיטלית:
אתגרים והזדמנויות
צרכי לקוחות
חזון
פתרונות דיגיטליים למימוש החזון
קביעת יעדים מדידים
סדר עדיפויות
-תובנות מהפעילויות שבוצעו
-פעילות שיווק מבוסס מיקום
-הרעיון הגדול הבא
-סיכום
ביבליוגרפיה (אינטרנט)
נספח א' - פירוט פעילויות בערוצים הדיגיטליים השונים

קטע מהעבודה:

נשאף להשתמש בכל הכלים הדיגיטליים הרלוונטיים העומדים לרשותנו, בהתאם ליעדים והמטרות שהצבנו: דף אוהדים ב Facebook יהיה הפלטפורמה הראשית בה נעניק שירות, נהיה אוזן קשבת ללקוחות ונפרסם את מוצרינו (חדשים וקיימים). התקשורת עצמה תתרחש במספר ערוצים: Facebook, Twitter, Blog אישי, ומידע שיווקי דרך YouTube ו FourSquare. כאשר יש חפיפה בין מספר אלמנטים, לדוגמא: פוסט בבלוג ישלח ללייק בFacebook, מסר בTwitter ישלח מבצע של גרופון, קמפיין ב Google יקדם את החנות המקוונת, את הבלוג וגם את עמוד האוהדים.

תגים:

מדיה חברתית · מדיה · חברתית · שיווק דיגיטלי · בישום · קוסמטיקה · youtube · גוגל · google · foursquare · twitter · טוויטר · בלוג · facebook · פייסבוק · ריח · ניחוח · מדיות חברתיות · רשתות חברתיות · רשת חברתית

עבודות נוספות בנושא:

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "שיווק דיגיטלי במדיות חברתיות - עסק מריח", סמינריון אודות "שיווק דיגיטלי במדיות חברתיות - עסק מריח" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.