היישום אינו מחובר לאינטרנט

ניתוח מבנה ארגוני של חברת מנפאואר

עבודה מס' 068701

מחיר: 241.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: ניתוח המבנה הארגוני, סביבה ארגונית של חברת מנפאואר, מאפייניה, כולל תרשים ארגוני.

2,806 מילים ,2011

תקציר העבודה:

מנפאואר נוסדה בשנת 1948 במילווקי ויסקונסין, ארה"ב. היום הפכה מנפאואר לחברה המובילה בפתרונות עבודה מתקדמים בתחום משאבי האנוש בארץ ובעולם. גודלה ועוצמתה של מנפאואר בעולם, מאפשרים לה לפעול לחדשנות, לפיתוח ולשכלול שיטות העבודה בתחומי התמחותה: השמה קבועה, תעסוקה גמישה, פתרונות עבודה מתקדמים בשיטת ה- Outsourcing וניהול הפרויקטים. קצב השינויים המהיר המאפיין את עולם התעסוקה המודרני, מחייב את מנפאואר להיות חלוצה בתחומה וקשובה לתמורות, הזדמנויות וצרכים. אחד המאפיינים הבולטים של החברה הוא הדינאמיות שלה. מנפאואר פרוסה ב-82 מדינות בעולם באמצעות כ- 4,200 סניפים. פריסה זו מאפשרת החלפת מידע, התעדכנות מתמדת והבנה של צרכים חדשים-גלובליים ומקומיים-המבטיחים מענה איכותי. מנפאואר רואה בלקוחותיה שותפים עסקיים ופועלת ליצירת שירותים המחזקים את יכולתם להתמודד בעולם התעסוקה העכשווי. במקביל מקפידה החברה לפתח עם עובדיה יחסים ארוכי טווח, ולפעול לפיתוח הקריירה המקצועית של כל עובד ועובד. חברת מנפאואר ישראל הינה סניף בבעלותה המלאה של מנפאואר העולמית, הנסחרת בבורסת ניו-יורק. החברה נהנית מהאיתנות הכלכלית ומתמיכתה המלאה של חברת האם בארה"ב. זו מעמידה לרשותה ידע, משאבים וכלים חדשניים לטובת לקוחותיה, ומאפשרת לה להתמודד עם תנאי המשק המשתנים בישראל. למנפאואר בישראל, סל מוצרים מגוון העומד לרשות לקוחותיה. באמצעות כ- 40 יחידות ברחבי הארץ, מנפאואר מעסיקה בישראל כ- 50,000 עובדים בשנה, בקרב כ- 7,000 לקוחות. לצורך הניתוח הנוכחי נתמקד במנפאואר ישראל.

קטע מהעבודה:

בכל הארגונים יש מספר תכונות המאפיינות את פעילותם, כאשר כל ארגון מהווה שילוב מיוחד של מאפייני תכונות אלו:
פורמליזציה- תיעוד רשמי ומחייב המגדיר את החובות והזכויות, ההרשאות והמגבלות של העובדים בארגון או של אלה המקיימים עמו יחסי חליפין. מנפאואר מאופיינת ברשמיות בינונית: לחברה חוזים עסקיים עם לקוחותיה לצורך הסדרת תנאי העבודה ביניהם; הסכמי עבודה בין הנהלת החברה לבעלי התפקידים השונים בארגון ע"מ להבטיח ביצוע של חובות וזכויות לכל צד; כללי התנהגות בין רכזים לראשי צוותים, בין ראש צוותים למנהלי סניפים, בין מנהלי סניפים להנהלת החברה וכו; טפסי רישום ודיווח של שעות העבודה, לדוג'; תעודות ומסמכים- כגון קו"ח של מועמדים.

תגים:

מבנה ארגוני · ניתוח ארגוני · סביבה ארגונית · סביבה עסקית · כח אדם · מיקור חוץ · חברות השמה

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "ניתוח מבנה ארגוני של חברת מנפאואר", סמינריון אודות "ניתוח מבנה ארגוני של חברת מנפאואר" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.