היישום אינו מחובר לאינטרנט

השפעות פרסום בקרב בני נוער

עבודה מס' 068526

מחיר: 423.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: פרסום בקרב בני הנוער, וסקירה של טכניקות עיקריות בפרסומות בעלות השפעה על בני נוער.

8,935 מילים ,18 מקורות ,2003

תקציר העבודה:

מה בני נוער מהווים קהל מטרה לתעשיית הפרסום? התשובה פשוטה - הם שונים.
מפרסמים רואים בבני נוער דור המשתנה בצורה עקבית בעל ראייה אופטימית. בני נוער מלאים ברצון להציג את האינדיווידואליות והייחודיות שלהם, הבאים לידי ביטוי בביגוד, אביזרים, מוסיקה וכדומה. כשלצד רצונם בייחודיות והבלטה קיים גם הצורך בהשתייכות לקבוצת השווים שלהם. בני נוער צריכים להרגיש טוב לגבי עצמם, לצורך העניין הם רוכשים חומרים שונים, כיוון שבתפיסת עולמם הרכישה מעניקה להם הרגשה טובה. בני נוער צורכים אביזרים חדשים כל הזמן במטרה נוספת - להישאר באופנה.
עולם הפרסום משתמש במידע הזה אודות בני הנוער כדי ליצור פרסומות שימשכו ויתפסו את תשומת ליבם של בני הנוער למותגים שהם מפרסמים.
מטרות הטכניקות בהם משתמשים חברות הפרסום, הם לפנות אל אותם אספקטים בבני נוער המושפעים מקבוצת בני השווים והאופנות המשתנות.
למרות שלכל חברת פרסום יש מאגר של טכניקות ייחודיות להם, כמעט בכל פרסומת המיועדת לבני נוער יש שימוש בפרסום מקורי, חדשני, צבעוני, רעשני ומצחיק כדי להגיע אל קהל היעד.
השימוש בדוברים מפורסמים גם הוא מימד אשר מושך את תשומת ליבם של בני הנוער. בני הנוער נמצאים בשלב בחייהם שבו הם מעריצים דמויות מפורסמות ורואים בהם מודלי חיקוי.
הפרסום עושה כל מה שביכולתו כדי להציג את המותג שלו כמהנה, משמח ומשפר את איכות החיים של בני הנוער. בני הנוער בסופו של דבר ירכשו מוצר או מותג מסוים אשר נגע בהם במובן כזה או אחר. כיוון שבני הנוער נמצאים בשלב שבו הם מנסים להגדיר ולמצוא את זהותם האישית, המפרסמים מנסים ליצור פרסומות ומותגים אשר ישרדו את התהליך ההתמצאות של בני הנוער, כדי שבעתיד בני נוער אלו יהפכו לצרכנים קבועים של המוצר.
כיוון שהתדמית היא אספקט חשוב מאוד לבני הנוער, הפרסום משתמש בתדמיות אשר יכולות לסייע לבני הנוער בקבלת החלטות צרכניות -בין אם זה בהצגת דובר מפורסם, או קבוצת בני שווים שתוכל להשפיע על בני הנוער. אם בן הנוער חפץ בתדמית המשודר והמקושרת למוצר או מותג מסוים, הוא יקשר אסוציאטיבית את התדמית עם המוצר ויקנה את המוצר.
בעבודה זו אפרט כמה טכניקות עיקריות בפרסומות בעלות השפעה על בני נוער.

ראשי פרקים:
1. מבוא
2. סקירת ספרות
3. השפעת הפרסום על בני נוער -כללי
4. הפניה האמוציונאלית אל בני נוער בפרסומות
5. השימוש בדובר מפורסם עמו מזדהים בני נוער בפרסומות
6. פרסום נונקונפרמי, המעביר מסר של הומור בפרסומות
7. השפעת קבוצת השווים על בני נוער בפרסומות
8. הצגה וניתוח ממצאים
9. השפעות עתידיות של פרסום על בני נוער
10. סיכום ומסקנות
11. ביבליוגרפיה
12. נספח א' - שאלון מחקר

קטע מהעבודה:

בני הנוער הינם בעלי השפעה ישירה על השוק הצרכני, וכתוצאה יש להתייחס אליהם כל אוכלוסיית מטרה העומדת בפני עצמה. יש להגדיר מהם הערכים ודפוסי החשיבה המאפיינים אותם, אילו אלמנטים פרסומיים נוגעים לבני הנוער, ומה משקלם בשוק הנוכחי והעתידי.
דברה ג'ונס רינגולד (1998) , במאמרה על אתיקה חברתית בפרסום , מבהירה כיצד הפרסום יכול להתחיל תהליך של גיבוש החלטה לגבי המוצר המפורסם, כיצד המידע המועבר בפרסום מוערך באופן נרחב ותלוי בנסיבות מסוימות ובראיית צרכי הצרכן, המשופע מאלמנטים שונים כגון -משפחה, קבוצת שווים, דת , רקע אתני וכדומה. המאמר מנחה את יתרונות הפרסום והבעיות המוסריות העולות מהשימוש בפרסום מוצרים שונים, על ידי מחקר הבודק את אמינות דרכי הפרסום השונים והשפעתם על אוכלוסיית המטרה - הצרכנים בקבוצות שונות.

תגים:

פרסום

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "השפעות פרסום בקרב בני נוער", סמינריון אודות "השפעות פרסום בקרב בני נוער" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.