היישום אינו מחובר לאינטרנט

ניהול ומנהיגות בבנק לאומי

עבודה מס' 068296

מחיר: 120.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: ניתוח מנהיגותה של גליה מאור ע"פ התיאוריה של מינצברג ובחינת שני סוגי מנהיגות.

3,000 מילים ,5 מקורות ,2008

תקציר העבודה:

כולנו נדע להצביע על המנהיג כאשר נראה אותו בפעולה, אבל האם נדע גם לומר מהו מקור כוחו של המנהיג? מדוע אדם זה דווקא ינהיג ולא אחרים? במיוחד יהיה קשה להסביר זאת כאשר אין למנהיג סמכות פורמלית או ידע ייחודי. כפי שאמר ברנס (1978): "מנהיגות היא אחת התופעות הנצפות ביותר והבלתי מובנות ביותר עלי אדמות".

התמקדות במנהיג בלבד אינה מאפשרת הבנה מעמיקה של נושא המנהיגות, שכן המנהיגות הינה כלהבה ששלושה מרכיבים צריכים לחבור יחדיו כדי לקיימה לאורך זמן: ניצוץ - המנהיג, חומרי הבעירה המונהגים, והחמצן, שבלעדיו לא תבער האש לאורך זמן. האינטגרציה שבין שלושת המרכיבים הללו היא תופעת המנהיגות (פופר, 1998).

בחלק הראשון אציג את תפקידי המנהל עפ"י תורתו של מינצברג, ובהמשך אציג כיצד מאפייניו של מינצברג באים לידי ביטוי אצל הגב' המנכ"ל.
בחלק השני אציג שני סוגי מנהיגות: משימתית /חברתית ומעצבת ומתגמלת. לאחר הצגת המודל אבדוק כיצד מאפייני המודלים באים לידי ביטוי אצל הגב' המנכ"ל .

המשורר אלפונס דה למרטין אמר פעם, כי ביסודם של כל הדברים הגדולים נמצאת אישה. גם אני חושבת כמוהו ולכן בחרתי להקדיש את נושא העבודה בניהול ומנהיגות למנהלת גדולה המעוררת השראה. אישה ישראלית, עכשווית, בת זמננו, שמצליחה להוות עבורי מודל נשי מוערך.

הגב' גליה מאור מנכ"ל בנק לאומי בגלובס כתבו עליה: "מנהלת מצטיינת, נחושה, עירנית וקשוחה. מנהלת את הבנק הממשלתי הזה כאילו היה בנק פרטי, והתוצאות מדברות בעד עצמן.."

תוכן העניינים:
מבוא
הצגת תפקידי המנכ"ל עפ"י תורתו של מינצברג
ניתוח והערכה ביקורתית עפ"י מינצברג
מנהיגות משימתית חברתית
מנהיגות מעצבת מתגמלת
ניתוח והערכה ביקורתית עפ"י שתי התיאוריות
לסיכום
ביבליוגרפיה

קטע מהעבודה:

1. תפקידים בין אישיים:
1.1 ייצוג- המנכ"ל הראשי גליה מאור. נוכחותה באירועים פרטיים שבהם מייצגת את החברה ו/או את המנהיגות הנשית מאוד חשובה להלן מספר דוגמאות שגליה מאור השתתפה בהם:
1.1.1 במסגרת שיתוף פעולה ראשון מסוגו בין בורסת נאסד"ק IMF והבורסה בת"א, נפגשו משקיעים מוסדיים אמריקאיים עם החברות הישראליות הציבוריות המובילות בארץ, ובניהם הציגה גליה מאור את הבנק, בכנס משותף בניו יורק.
1.1.2 השתתפות בערבי התרמה לפעילות חברתית שהבנק יוזם.

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "ניהול ומנהיגות בבנק לאומי", סמינריון אודות "ניהול ומנהיגות בבנק לאומי" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.