היישום אינו מחובר לאינטרנט

השוני התרבותי כגורם המשפיע על כישלון או הצלחה של מיזוגים ורכישות

עבודה מס' 068252

מחיר: 362.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: סקירה של מחקרים במטרה לבחון את השאלה: האם השוני בתרבות והתנהגות בין הארגונים המתמזגים יכולה לסייע להצלחה?

5,039 מילים ,33 מקורות ,2009

תקציר העבודה:

עבודה זאת הינה עבודה עיונית שתבחן את השפעת הפן התרבותי והאנושי על הצלחה או כישלון של מיזוג חברות. לצורך כך מתבססת העבודה על ניתוח מחקרים ומאמרים שנעשו בתחום.
בעבודה נדון איך התרבות וההתנהגות הארגונית משפיעות על החברות המתמזגות.
האם הבדלים תרבותיים יכולים ליצור מכשולים עיקריים להשגת רווחים מוגדלים כתוצאה מהמיזוג או שהבדלי תרבות בין המתאחדים יכולה להוות מקור של יצירת ערך נוסף לארגון?
בניסיון לפייס את נקודות המבט המנוגדות הללו, נחקור ונבין את תפקידה של התרבות הארגונית ב M&A, תוך דיון בהשארות והשגת מסקנות.
לצורך כך נעזר במחקרים שניתחו מדגם רחב של מיזוגים ורכישות אשר מצביעים שהבדלים תרבותיים משפיעים על אינטגרציה בינחברתית, על התממשות הסינרגיה ועל ערך לבעלי מניות בדרכים שונות ולפעמים מנוגדות.
תחילה יינתן רקע ומושגים בסיסיים, לאחר מכן תוצג שאלת המחקר העוסקת ביכולת השוני בתרבות והתנהגות בין הארגונים המתמזגים לסייע להצלחה, ובהמשך יוצגו ההשערות והדיון בהם. החלק האחרון יהווה סיכום ומסקנות של העבודה.

תוכן עניינים:

מבוא
פרק א' :סקירת ספרות
מהו מיזוג ורכישה?
מהי סינרגיה?
מהי תרבות ארגונית?

פרק ב': מדידה והערכת הבדלי תרבות.

פרק ג':מתודולוגיה.
שאלת המחקר
השערות המחקר

סיכום
ביבליוגרפיה

קטע מהעבודה:

מיזוגים ורכישות, אלה עסקאות שבשנים האחרונות הפכו לאסטרטגיה הגלובלית והפופולארית המהווה מנוף צמיחה מרכזי במגוון רחב מאוד של חברות ((Buckley and Ghauri, 2002.
הפופולאריות של אסטרטגית רכישה גוברת בקרב חברות בעולם. בשל הגלובליזציה, הסר הפיקוח בענפים רבים, חקיקה אוהדת וגורמים אחרים, שיעורן והיקפן של הרכישות המקומיות והחוצות גבולות מוסיפים לעלות. הסיבה הנוספת לכך הינה תהליכי ההפרטה שעברו מדינות רבות לאחרונה והביאו להורדת מחסומים עסקיים. עוד סיבה לכך הינה הטכנולוגיה המתפתחת המביאה עימה קיצור חיי המוצר והגברת תחרות.

תגים:

כלכלה · מיזוגים · רכישות · תרבות ארגונית'

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "השוני התרבותי כגורם המשפיע על כישלון או הצלחה של מיזוגים ורכישות", סמינריון אודות "השוני התרבותי כגורם המשפיע על כישלון או הצלחה של מיזוגים ורכישות" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.