היישום אינו מחובר לאינטרנט

ניהול ותפעול שירותים - ניתוח אירוע גן החיות בלונדון

עבודה מס' 067737

מחיר: 181.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: איתור הבעיות ומציאת פתרונות עבור גן החיות של לונדון.

5,435 מילים ,10 מקורות ,2008

תקציר העבודה:

מטרתה של עבודה זו הייתה לאתר את הבעיות ולמצוא את הפתרונות הטובים ביותר עבור גן החיות של לונדון.
מניתוח האירוע ניתן היה לזהות בעיות רבות הקיימות בגן החיות.
בעיות אלו חייבו הערכות חדשה של הנהלת גן החיות תוך מימוש הפוטנציאל הגדול שיש בגן החיות בצורה המקסימאלית, וזאת על מנת להגדיל את קהל המבקרים ועל ידי כך גם את ההכנסות.

העבודה תהיה מחולקת ל-3 חלקים:
החלק הראשון יעסוק ב-Servicescape, הגדרתו, ניתוח הגורמים הפיזיים, השפעתם, איתור הבעיות והשיפורים המוצעים.
החלק השני יעסוק במענה להזדמנויות על ידי המערכת התפעולית, הצגת פלחי שוק והצגת האופן בו ניתן לתת מענה להזדמנויות.
החלק השלישי יעסוק באיכות השירות, אציג מטריצת חשיבות / ביצועים, לאחר מכן תוכנית פעולה תפעולית, שלבי היישום שלה, אילוצים ובעיות בה וגישה נוספת.
בסוף העובדה יינתן סיכום עם מסקנות.

תוכן עניינים:
מבוא

נושא 1 - Servicescape
א. הגדרת המושג על פי הספרות
ב. ניתוח הגורמים הפיזיים המשפיעים על תפעול השירות בגן החיות ואופן השפעתם
ג. השפעת הגורמים הפיזיים על פעילות העובדים והלקוחות בגן החיות
ד. איתור בעיות תפעוליות משמעותיות בהקשר של הגורמים הפיזיים והמלצות לפתרונן
ה. שיפורים מוצעים למערכת ניהול התפעול

נושא 2 - מענה להזדמנויות על ידי המערכת התפעולית
א. הצגת פלחי השוק של גן החיות והצעת הזדמנויות עסקיות לכל פלח
ב. הצגת האופן בו תוכל המערכת התפעולית לתת מענה להזדמנויות אלה

נושא 3 - איכות השירות בגן החיות
א. מטריצת חשיבות/ביצועים לניתוח נתוני השאלונים
ב. תוכנית פעולה תפעולית המבוססת על תוצאות סעיף א' כולל סדר עדיפויות לביצוע
ג. שלבי היישום של התוכנית התפעולית, אילוצים ובעיות ביישום ואופן ההתגברות עליהם
ד. גישה נוספת לאיתור האופן בו המערכת התפיולית נותנת מענה לצרכי הלקוח

סיכום
ביבליוגרפיה
נספחים

קטע מהעבודה:

א. הגדרת המושג Servicescape
Servicescape היא הסביבה הפיזית שבה מתקיימת פעולת שירות עסקית ומורכבת מתנאים סביבתיים מקיפים, (טמפרטורה, תאורה, רעש, וכו'), מבנה מרחבי, פונקציונאליות, חותמות, סמלים, ומוצרים. המימדים של ה- Servicescape משפיעים על התנהגות ורגשות הלקוחות והעובדים כאחד, ויוצרים חבילה שמוסרת את התיאור הכולל של הארגון ללקוח. בשנים האחרונות, הרעיון של ה- Servicescape התרחב לכך שהוא גם כולל את הסביבה האלקטרונית. (Bitner, 1992, p.57-71 ).

תגים:

ניהול · תפעול · שירותים · גן חיות

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "ניהול ותפעול שירותים - ניתוח אירוע גן החיות בלונדון", סמינריון אודות "ניהול ותפעול שירותים - ניתוח אירוע גן החיות בלונדון" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.