היישום אינו מחובר לאינטרנט

ניהול שיווק שירותים- עיריית רעננה

עבודה מס' 067722

מחיר: 205.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: בחינת השירות לתושב באגף הכנסות של עיריית רעננה.

3,672 מילים ,11 מקורות ,2009

תקציר העבודה:

עיריית רעננה, הינה אחת הרשויות המובילות בנושא שירות לתושב. העירייה מספקת שירותים ל-81 אלף תושבי העיר ולבעלי העסקים .
על פי סקר של עיתון The Marker, בקרב 15 רשויות חזקות, עולה שעיריית רעננה נבחרה לעיר היעילה ביותר והמנוהלת באופן הטוב ביותר מבחינה פיננסית כאשר שביעות רצון התושבים משירות העירייה הינה הגבוהה ביותר מבין שאר הערים בארץ ועומד על 84% . שביעות הרצון הכללית הממוצעת מכל שרותי העיר עומדת על 71% . (The Marker , 2008 ).
רעננה שמה על דיגלה כבר לפני יותר מעשור לשפר את השירות לתושב ומטרה זו הביאה את רעננה להיות אחת הערים המבוקשות ביותר למגורים. רעננה מיצבה את עצמה כמותג מוביל בקרב כלל הרשויות המקומיות והפכה להיות מודל לחיקוי.
אגף הכנסות של עיריית רעננה, אחראי על חיוב וגביית ארנונה,מים, ביוב ,אבטחה, חוגים, שילוט, גני - ילדים ובית המשפט לעניינים מקומיים. תוך מתן שרותי קבלת קהל פרונטאליים ,טלפוניים ואינטרנטיים בכל התחומים ואכיפת החובות במידת הצורך. השירות שניתן באגף הינו שירות טהור, אין באגף הכנסות מכירת מוצר כזה או אחר.
לקוחות האגף, הינם 23,000 בתי אב ועוד 2,500 בעלי עסקים בעיר.
לעיריית רעננה, אין מתחרים היכולים לספק את השירותים שהיא מספקת כך שלתושבים אין אפשרות לפנות למקור אחר לקבלת שירות. ונאמנות התושבים אינה יכולה להימדד אך, עיריית רעננה נמדדת מול עיריות אחרות ברמת השירות לאוכלוסיית העיר.

תוכן עניינים:
מבוא
חלק 1
1.1 סיווג השירות
1.2 מפת שירות
1.3 מודל מסגרת ייצור השירות
1.4 מודל GAP -פערים באיכות השירות
חלק 2
2.1 בחינת תהליכי השירות
2.2 ניתוח תהליכי השירות הפנימיים והחיצוניים בארגון
חלק 3
3.1 המלצות לשיפור השירות באגף הכנסות
3.2 מפת שירות חדשה
סיכום
ביבליוגרפיה

קטע מהעבודה:

דרגת ההתאמה בין נותן השירות למקבל השירות הינה דרגת התאמה גבוהה. עובד שאינו מקצועי בתחומו לא יוכל לתת לתושב את השירות המבוקש . תושב המבקש לבצע העברת דירה כלומר, הוא מפנה את הנכס לטובת דייר חדש שנכנס לדירה, יגיע לאגף הכנסות ושם עובד קבלת הקהל יבקש לקבל ממנו חוזה וקריאת מונה מים על מנת לבצע את החילופים. בסוף התהליך יקבל הדייר היוצא חשבון סופי לתשלום (גמר חשבון) והדייר החדש יקבל מאותו יום את החשבונות על שמו לתשלום. במידה ועובד קבלת הקהל לא יהיה מקצועי ולא יבין את צורך אותם תושבים לא יוכל לספק להם מענה הולם.

תגים:

ניהול · שיווק · שירותים · שירות · תושב · עירייה · רעננה · עירוני · מוניציפלי · רשויות · מקומיות · שלטון · מקומי

עבודות נוספות בנושא:

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "ניהול שיווק שירותים- עיריית רעננה", סמינריון אודות "ניהול שיווק שירותים- עיריית רעננה" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.