היישום אינו מחובר לאינטרנט

"כריתות"/ דבורה בארון

עבודה מס' 067553

מחיר: 181.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: ניתוח הסיפור.

2,913 מילים ,10 מקורות ,2007

תקציר העבודה:

דבורה בארון עסקה בז'אנר הסיפור הקצר ולא כתבה בהתאם למוסכמות הספרותיות של הז'אנר הנובליסטי. בארון הושפעה מ"המהלך החדש" של הכתיבה, אשר אופיין בכתיבה מרוסקת פסבדו תיעודית: ז'אנר "הרשימה", ריאליזם נטול שכלולי שפה, המתאר עולמות פרטיים של גיבורים. בארון הביטה דרך החלון על המתרחש בעולם וביצירתה ניכרת נקודת המבט הזאת. "כריתות" הוא סיפורן של הנשים המגורשות, המסופר מעיניה של בת הרב הצעירה. נקודת המבט נשית ואישית, מצומצמת אך מנומקת. הקיפוח של הנשים מוסבר באופן אובייקטיבי דרך מתדיינים אחרים שנעשה עמם צדק.

קטע מהעבודה:

הסיפור "כריתות" פורסם לראשונה בקובץ "פרשיות: סיפורים מקובצים", בשנת 1951 בהוצאת מוסד ביאליק, ירושלים, (הדפסה שנייה בשנת 1968). לאחר מכן הודפס מחדש בשנת 1997 בסדרת "קלאסי כיס" של עם עובד, בקובץ "כריתות וסיפורים אחרים" בהוצאת עם עובד. בארון החלה לכתוב בשנות ה-20, היא עסקה בז'אנר הסיפור הקצר ולא כתבה בהתאם למוסכמות הספרותיות של הז'אנר הנובליסטי. בן צבי סער טוענת כי במקום חלוקה מסורתית והתפתחות מוגדרת היא יוצרת שרשרת כמעט מונוטונית של סיטואציות. (בן צבי סער, 1970).

תגים:

מסכת · גיטין · גירושים · נשים · פמיניזם · לשון · ספרות · דוח · קריאה

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא ""כריתות"/ דבורה בארון", סמינריון אודות ""כריתות"/ דבורה בארון" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.