היישום אינו מחובר לאינטרנט

הקושי הטיפולי בהפרעת אישיות גבולית והפרעת אישיות אנטי סוציאלית

עבודה מס' 067459

מחיר: 423.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: תיאור שני סוגי הפרעות- הפרעת האישיות האנטי סוציאלית והפרעת האישיות הגבולית, והתייחסות לקושי בטיפול בשני סוגי הפרעות אלו.

2,589 מילים ,22 מקורות ,2008

תקציר העבודה:

הפרעת אישיות הינה תבנית מתמשכת של התנסות פנימית או דפוסי תגובה להתנהגות אשר סוטה בצורה בולטת מהנורמה החברתית ונמשכת לאורך זמןAmerican Psychiatric) (Association, 2000. התנהגות זו מגבילה את האינדיבידואל בחייו היום יומיים באופן כזה שהוא בא לידי כישלונות חוזרים בתפקוד, ביחסים הבין אישיים או בשניהם(אליצור, טיאנו, מוניץ & נוימן, 2003).
הן מאפיינות מצבים קבועים ולא מצבים זמניים כגון פסיכוזה. הן שייכות לציר II ב-DSM והטיפול בהן ידוע כקשה מאוד בדרך כלל(Magnavita, 2004). הפרעות האישיות מאובחנות על ידי קריטריונים המאפיינים תכונות אופי, גישה או התנהגות מסוימת, כשכול הפרעה כוללת מספר שונה של קריטריונים המאפיינים אותה באופן ספציפי2004)Millon, & Grossman, Millon, Meagher, Ramnath )
בעבודה זו נתמקד בשני סוגי הפרעות אישיות המאפיינות את אשכול B בציר זה: הפרעת האישיות האנטי סוציאלית(Anti Social Personality Disorder) המוגדרת כדפוס של התנהגות לא אחראית והתעלמות מזכויות האחר, המתחיל בילדות או בבגרות המוקדמת; והפרעת האישיות הגבולית(Borderline Personality Disorder) המוגדרת כתבנית של אי יציבות ביחסים הבין אישיים, היבט עצמי רגשות ואימפולסיביות ניכרת, אשר מתחילות בבגרות המוקדמת (APA, 2000 ), ונדון בשאלה מדוע כל כך קשה לטפל בשני סוגי הפרעות אלה.

תוכן עניינים:
1. מבוא
2. דיון
3. ביביליוגרפיה

קטע מהעבודה:

מומחים רבים מתארים חולים בעלי הפרעת אישיות אנטי סוציאליתAnti Social Personality) (Disorder כאינדיבידואלים אשר אינם מכבדים את המנהגים, החוקים והסטנדרטים החברתיים כלומר, יש קושי רב לחולים אילו להשתלט על אישיותם בצורה כזו שהם מרגישים לעשות ככל העולה על רוחם בסיטואציות חברתיות שונות(Millon et al, 2004). התכונות העיקריות המאפיינות אותם הינן אימפולסיביות, התבדלות מהשאר, לקיחת סיכונים, חוסר מטרה עצמית ושיתוף פעולה נמוך(Cloninger, 2005) , וכמו כן, מרמה וחוסר כנות(Levy & Scott, 2006).

תגים:

הפרעת · אישיות · גבולית · אנטי · סוציאלית · ASPD · BPD · מחלות · נפש

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "הקושי הטיפולי בהפרעת אישיות גבולית והפרעת אישיות אנטי סוציאלית", סמינריון אודות "הקושי הטיפולי בהפרעת אישיות גבולית והפרעת אישיות אנטי סוציאלית" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.