היישום אינו מחובר לאינטרנט

צילום מבוים מול הצילום המציאותי

עבודה מס' 067235

מחיר: 362.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: חקירה תוך השוואה בין הצילום המציאותי, האמיתי אל מול הצילום המבוים המתקבל כפיקציה במאה ה- 20.

3,616 מילים ,8 מקורות ,2006

תקציר העבודה:

בעבודה זו עסקתי בנושא הצילום המציאותי, האמיתי אל מול הצילום המבוים המתקבל כפיקציה במאה ה- 20. את הנושא אציג תוך השוואה בין מספר אמנים שבחרתי אשר עוסקים בצילום "מהחיים", כשבריר שנייה של רגע חולף ותפיסת התמונה כדבר המשתנה לפי רצון האמן ותפיסת הצופה.

הפוסט-מודרניזם, הינו מינוח מקובל בקרב חוקרים והוגים רבים, לציון התקופה בתולדות המחשבה שלאחר המודרניזם, כאשר הפך ה- Ready-Made לכשיר ומקובל וכל התנועות (האקספרסיוניסטים, הקוביסטים, האימפרסיוניסטים וכדומה), אשר קדמו לפוסט מודרניזם הגיעו ל"מבוי סתום", של העדר האפשרות לחדש נולדו התנועות הפוסט מודרניות.
מבחינה כלכלית פוליטית התקופה הפוסט מודרנית מאופיינת בהתפתחויות טכנולוגיות רבות, בין היתר בתחום הצריכה הביתית, התחבורה והתקשורת אשר היו כחלק עיקרי מתוצאותיהן של שתי מלחמות העולם והמשבר הכלכלי, דבר שככל הנראה הביא את תפיסתו של האמן, כיוצר וכהוגה פילוסופי והחלישו את מעמדו כיוצר אומנות אסטטית ויזואלית.
לצילום בתקופה זו קיים כוח מחודש כאשר הקהל (הצרכנים), בשלב זה מאוד מאמינים בו. תפיסת העולם הופכת להיות ויזואלית והצילום הופך לתחליף זמין והמוני לציור דיוקנאות ותיעוד נופים של הזמנים אשר קדמו למהפכה.

תוכן העניינים:
מבוא
פתיחה והגדרות
הצגת האמנים להשוואה (ג'ף וול, עדי נס, נאן גולדין, קנדידה הופר, דוד פרלוב)
השוואה בין האמנים
סיכום
ביבליוגרפיה
רשימת תמונות
תמונות

קטע מהעבודה:

הצלם מעביר את המסרים שלו ואת תפיסותיו החזותיות, באמצעות התמונות שמצלם, כאשר הוא עושה שימוש במצלמה, בחומרי הצילום ובתהליך הצילום כמדיום. בצילום, בשונה מאומנויות פלסטיות אחרות כמו ציור או פיסול, נגיעת האמן הממשית בחומר ובתהליך מוגבלת. התהליך בבסיסו הוא אוטומטי ו"נעשה מעצמו" מפאת הישענותו על תופעות פיזיקאליות אופטיות וכדומה. ברם, השליטה במדיום ומגוון הבחירות שהצלם יכול לעשות מותירה כר נרחב לפעולה, ליצירה ולהטבעת רשמיו בדימוי הנוצר. דבר זה נעשה על-ידי אוסף נרחב של בחירות הנותרות בידיו המנחות אותו בנוגע למה וכיצד לצלם, בחירות כגון: נושא הצילום, מאפייני החשיפה, המסגור או הקומפוזיציה, בחירת מועד התצלום ושליטה באיכויות האור והתאורה, כאשר כל בחירות אלו הן תקדים לצילום של הרגע החולף, צילום מציאותי, אמיתי וזאת לעומת השפעה נוספת המתאפשרת גם על-ידי הצבה ובימוי של סצנות הכוללות סידור מתוכנן של אובייקטים, אנשים ובעלי חיים דבר היוצר את הצילום המבוים.

תגים:

עיצוב · אומנות · צילום · צילומים

עבודות נוספות בנושא:

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "צילום מבוים מול הצילום המציאותי", סמינריון אודות "צילום מבוים מול הצילום המציאותי" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.