היישום אינו מחובר לאינטרנט

ניהול שיווק ועיצוב שירותים- חברות תרופות

עבודה מס' 066987

מחיר: 423.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: אימוץ תקן ISO 9000 בחברות "דקסון" ו"טבע".

5,300 מילים ,15 מקורות ,2007

תקציר העבודה:

עבודה זו שמה דגש על שירותים בעלי ערך מוסף אשר נחשבים כיום למרכיב החשוב ביותר בארגונים הרוצים להשיג יתרון תחרותי אסטרטגי, כותבת העבודה התייחסה לענף התרופות, כאשר ההתמקדות היא בחברות "דקסון" ו"טבע".
אחד הנושאים הנחקרים ונחשבים כבעלי חשיבות גבוהה הוא ניהול האיכות בארגון.

קהל היעד, הלקוחות, העדפותיהם, שביעות רצונם ונאמנותם ישפיעו על ביצועי הארגון.
ארגון שישכיל לחקור ולהבין את טעם, ציפיות ודרישות לקוחותיו ויתאים לו את השירות/המוצר תוך צמצום הפער בין רצוי למצוי ואף ידע להעניק ערך מוסף, יבדל וימוצב שונה ממתחריו ולו יהיה היתרון התחרותי שיקנה לו ייחודיות.

נושאים הקשורים לשיפור איכות בכלל ואימוץ ISO 9000 בפרט, נמצאים על סדר יומם של ארגונים רבים.
מחקרים רבים נעשו בנושא אימוץ תקן ISO 9000. אולם, רובם המכריע של המחקרים בחן את השיקולים הטכניים הרציונאליים כגון: רצון להגביר יעילות, שיפור בתהליכי עבודה, חסכון בעלויות, אפקטיביות התקן, התועלות הצפויות מיישום התקן וכיו"ב, כמי שעמדו ביסוד ההחלטה לאמץ את התקן.
ארגונים על פי גישה זו, נתפשים כמכשירים אשר נועדו להשיג מטרות בצורה יעילה.
גישות רציונאליות מניחות כי בידם של ארגונים מצוי כל המידע הדרוש להם על מנת לקבל החלטות אשר ימקסמו את התועלת שלהם, התנהגותם של ארגונים נתפשת כפעילות המבוצעת על ידי סוכנים בעלי מטרה.
על פי תפיסה זו, אימוץ של טכניקות בתחום ניהול איכות, כמו למשל אימוץ תקן ISO 9000, מתבסס על מודל של בחירה רציונאלית, המונחית על ידי הצורך להשיג מטרות של יעילות, לפיו ארגונים בוחרים באופן רציונאלי לאמץ טכניקה אשר תאפשר להם לייצר את התפוקה שלהם בדרך היעילה ביותר.

תוכן עניינים
מבוא
תאור הענף
תאור הארגונים
סקירת ספרות תקני איכות- ISO
ניהול שיווק ועיצוב שירותים בחברות התרופות "דקסון" "טבע" ו"תרו"
אסטרטגיה לשיפור שירות
סיכום
שיקוף עצמי
ביבליוגרפיה

קטע מהעבודה:

מדובר במערכת תקנים פשוטה, הגיונית ושיטתית. התקנים מגדירים את הדרישות, אך לא קובעים מסגרות בצורת היישום שלהן. על כל ארגון ליישמן בהתאמה לטכנולוגיה שלו, לגודלו, לאופיו ולדרישת לקוחותיו. תקני 9000ISO כפי שהם מוכרים לנו כיום פורסמו לראשונה בשנת 1987 על ידי ארגון התקינה הבינלאומי ISO. המהדורה השנייה של התקנים פורסמה בשנת 1994 וכיום עומדים התקנים בפני שינוי גרסה נוסף, גרסת שנות ה-2000. משמעות השינוי היא הרחבת התפיסה מאבטחת איכות המוצר (product quality assurance) לאבטחת שביעות רצון הלקוח (customer satisfaction assurance).
(Conti 1999)

תגים:

שירות תקנים · ניהול איכות

עבודות נוספות בנושא:

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "ניהול שיווק ועיצוב שירותים- חברות תרופות", סמינריון אודות "ניהול שיווק ועיצוב שירותים- חברות תרופות" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.