היישום אינו מחובר לאינטרנט

מימון וקבלת החלטות - חברת DERWENTSIDE

עבודה מס' 066803

מחיר: 241.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: בחינת כדאיות פרוייקט הרחבת העסק.

3,608 מילים ,7 מקורות ,2008

תקציר העבודה:

אילו יכולנו לחזות בצורה מושלמת, וללא לקיחת סיכונים, חיינו הפיננסיים היו נראים אחרת. אך לקבלת החלטה יעילה ואפקטיבית יש לקחת בחשבון מספר גורמים אשר יעזרו לנו לדעת האם ההחלטה שאנו רוצים לקחת הנה כדאית או שלא.
מתוך הנחה זו נכתבה עבודה זו המבוססת על פרטי חברת DERWENTSIDE אשר נוסדה בשנת 1968 על ידי ג'ון סמית', שהתחיל מחנות קטנה שהתמחתה בצמחים הגדלים בעציצים, וכיום עוסקת בהפעלת שישה מרכזי ציוד גינון בבריטניה.
ג'ון החל בהרחבת חנותו הקטנה לפרוייקטים נוספים.
בעבודה זו נבדוק בעזרת מספר כלים אותם למדנו בקורס מימון וקבלת החלטות- האם הפרוייקט אותו רוצה ג'ון סמית' להוציא אל הפועל הוא כדאי או שלא.

אף הובאו לידי ההנהלה גורמים פיננסיים ולא פיננסיים (אם כי משפיעים על הרווחיות העתידית של החברה) שעל ההנהלה לקחת בחשבון לפני שהיא מחליטה לגבי ההשקעה.
בנוסף, הוצגו בפני מועצת המנהלים מספר אפשריות לגיוס הון, אשר בעזרתו תוכל החברה לצמוח ולממן את הפרויקט החדש מבלי לסכן את כל ההון העצמי שלה.

"הקמת מפעלים לייצור תעשייתי תלויה באנשים מיוחדים, בעלי יוזמה בתחום הייצור. מהיזם נדרש דמיון וכושר תכנון, יכולת לגייס תמיכה לרעיונותיו, נכונות להשקיע מהונו ומשל אחרים (על-ידי הלוואות) וכושר אירגוני להפעלת הפירמה", ש., יובל, פרקים נבחרים בכלכלה, (עמ' 240)

לשם הפקת דוח להנהלת החברה נבדוק מס' נושאים שונים :
* האם על החברה להמשיך ביוזמה חדשה זו או לא (עפ"י חישוב ענ"נ).
* גורמים פיננסיים שיש לקחת בחשבון לצורך קבלת החלטה יעילה ואפקטיבית.
* גורמים לא פיננסיים שיש לקחת בחשבון במועצת המנהלים לפני קבלת החלטה בדבר ההשקעה.
* דרכים אפשריות להזרמת הון לצורך מימון הפרוייקט- דיון בתאימות של סוגי הלוואות השונים לנסיבות חקר המקרה. לקיחה בחשבון של כל אחד ממרכיבי המימון השונים על מבנה ההון ודיון בשינויים שיחולו בעלות ההון וברמת הסיכון הכרוכה בסוגי המימון השונים.

קטע מהעבודה:

השת"פ הינו מחיר ההון בו הענ"נ של הפרוייקט מתאפס, כלומר: אם הענ"נ הוא אפס אזי ישנה אדישות, כלומר התכנית שאותה אנו בודקים נותנת תשואה (ריבית) זהה לתכנית החסכון/הלוואה, והתשואה שנותנת התכנית זה בדיוק מה שאנו מחפשים.
כאשר מחשבים ענ"נ אנו משתמשים בריבית (מחיר ההון) של הלוואה שנלקחה, ככל שהריבית גבוהה יותר התכנית שאותה אנו בודקים תהיה כדאית פחות. וככל שהריבית נמוכה יותר תכנית שאותה אנו בודקים תהיה כדאית יותר. כדי למצוא ריבית זו נשווה את הענ"נ לאפס והריבית תהיה הנעלם שאותו אנו מחפשים.

תגים:

פיננסי · השקעות · מימון

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "מימון וקבלת החלטות - חברת DERWENTSIDE", סמינריון אודות "מימון וקבלת החלטות - חברת DERWENTSIDE" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.