היישום אינו מחובר לאינטרנט

מדיניות עסקית - איחוד מוקדי שירות טלפוני באל על

עבודה מס' 066736

מחיר: 277.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: ניתוח מוקדי השרות הטלפוני השונים של חברת אל על והאם יש מקום לאחד ביניהם מבחינת תוכן ומבחינה גיאוגרפית, זאת על סמך ניסיון חברות אחרות.

8,675 מילים ,3 מקורות ,2008

תקציר העבודה:

בעידן המודרני, מוקדי שירות לקוחות הפכו לסטנדרט בחברות המבקשות לתת שירות טוב ובלתי מתפשר ללקוח.
בעבודה זו אנו מתמקדים בתחום שירות הלקוחות הטלפוני בחברת התעופה הלאומית של ישראל - חברת אל על.
אחד האיומים המרכזיים על חברת אל על הוא התעצמות התחרות ואיום על נתח השוק על ידי חברות זרות וישראליות כאחד. עוצמה מרכזית של אל-על היא ההיכרות עם הלקוח הישראלי. שירות טוב, הקולע לצרכי הלקוחות, יכול למנף את היתרון הזה וליצור יתרון יחסי על פני החברות המתחרות.
בנוסף, חברת אל על מצהירה כי היא שואפת לתת שירות איכותי ובלתי מתפשר ללקוחותיה, ועל כן צריכה להשקיע בתחום זה ולשפר את התקשורת השוטפת עם הלקוח.
מוקד לקוחות, שמאחד בתוכו את כלל הפונקציות ואשר נותן מענה לכלל צרכי הלקוח בשיחה אחת, יוצר יתרון אסטרטגי לחברה מהבחינה השירותית.

באל על קיימים היום מספר מוקדי שירות לקוחות, אשר כל אחד מתמחה בשירות ספציפי ללקוח.
בעבודה זו אנו בוחנים האם יש מקום לאחד את מוקדי השירות האלו למוקד אחד, במטרה לשפר את השירות ללקוח ולחסוך בעלויות.
מתוך קריאה בספרות מקצועית בנושא מוקדי שירות לקוחות, על סמך ניתוח אסטרטגי של החברה ובהתבסס על ניתוח נתונים לגבי חברת אל על (כגון: סוג לקוחות, כמות שיחות, נושאי שיחות, שעות פעילות, מבנה ארגוני ועוד), אנו ממליצים לאחד חלק ממוקדי שירות הלקוחות.
המוקדים שאנו ממליצים לאחד הם: מוקד הזמנות, מוקד סוכני נסיעות, מוקד מועדוני לקוחות, מוקד אבדות ומציאות ומוקד מכירה ישירה.
המוקדים שאנו ממליצים להשאיר כמוקדים עצמאיים הם יחסי לקוחות, מוקד מטען והמוקדים העולמיים - בגלל אופי הפעילות השונה ועולם התוכן הייחודי שלהם.
להקמת המוקד יתרונות רבים העולים על החסרונות שבכך וניתן לעשות זאת מבחינה תפעולית. הקמת המוקד כרוכה בהשקעה כספית גדולה בהתחלה, המוערכת בכ 2 מליון דולר, אך צפויה להחזיר את עצמה תוך 4 שנים כתוצאה מחסכון בכוח אדם במוקד, כתוצאה מניצול היתרון לגודל.
את המוקד החדש אנו ממליצים להכפיף ארגונית לסמנכ"ל שירות שאמון על תחום השירות בחברה.

תוכן העניינים:
תקציר מנהלים
מבוא
הצגת הבעיה האסטרטגית
סקירת ספרות רלוונטית
ניתוח ואבחון אסטרטגי של הארגון
איסוף נתונים
תוצאות
דיון בתוצאות
מסקנות והמלצות
ביבליוגרפיה

קטע מהעבודה:

הסביבה העסקית, במסגרתה פועלת חברת אל-על, הנה ענף התעופה האזרחית הבינלאומית וענף התעופה והתיירות לישראל וממנה.
החברה מתחרה בכ- 40 חברות תעופה סדירות , הפועלות בשוק ע"פ ההסכמים האוויריים שנכרתו בין מדינת ישראל למדינות אחרות וכן בכ- 60 חברות שכר הפועלות ע"פ תקנות השכר הנקבעות ע"י משרד התחבורה.
בהתאם להחלטת הממשלה משנת 1982 ולמרות ההפרטה, אין החברה מפעילה טיסות בשבתות ומועדי ישראל ועקב כך אינה מנצלת באופן מלא את כושר הייצור שלה.

תגים:

מוקד · טלפוני · ניתוח · PEST · MBA · מנהל עסקים · אסטרטגיה · מדיניות · עסקית SWOT

עבודות נוספות בנושא:

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "מדיניות עסקית - איחוד מוקדי שירות טלפוני באל על", סמינריון אודות "מדיניות עסקית - איחוד מוקדי שירות טלפוני באל על" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.