היישום אינו מחובר לאינטרנט

"זנב דבש" / אפרים סידון ויוסי אבולעפיה

עבודה מס' 066729

מחיר: 120.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: ניתוח היצירה ההומוריסטית לילדים.

2,697 מילים ,2008

תקציר העבודה:

הספר זנב ודבש הוא ספר ילדים הומוריסטי הנשען על צורת המשל ואף מצהיר על כך בכותרת המשנה: "סיפור ומשל על דב ושועל". המשל הוא יצירה אשר עיקר המסרים שבה אינם מצויים בחלק המסופר, אלא במסקנה המופיעה כמוסר ההשכל של המסופר. המשל עושי להופיע עם הנמשל (משל סגור) או בלעדיו (משל פתוח). המשלים מתחלקים לשי סוגים על פי גיבורי הסיפורים: "משלי שועלים" שבמרכזם בעלי חיי ו"משלי כובסים" שבמרכזם גיבורים בני אדם. הדמויות במשל הן דמויות שטוחות בעלות תכונה אחת בולטת, העלילה חד קווית וסיפור המעשה קצר מאוד ובו עימותם אלמנטאריים (ברוך, 1991).

קטע מהעבודה:

כותרת הספר בנויה על צירוף המילים שאינו קיים בשפה - זנב ודבש, שני שמות עצם השייכים לתחומים שונים - איבר בגוף בעל חיי ומוצר מתחום המזון. עצם הצירוף הלא שגרתי משעשע ומעורר סקרנות. דבש מתקשר לדבורים ו/או דובים לקקנים (פו הדוב), זנב אינו מאיברי הבולטים של הדוב, אך כיוון שבכותרת השמנה מוזכר שועל, ניתן לצפות שהזנב יהיה קשור אליו.

תגים:

ספרות · ילדים · משלים · הומור

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא ""זנב דבש" / אפרים סידון ויוסי אבולעפיה", סמינריון אודות ""זנב דבש" / אפרים סידון ויוסי אבולעפיה" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.