היישום אינו מחובר לאינטרנט

UML וכלי פיתוח באמצעות UML למערכות זמן אמת

עבודה מס' 066633

מחיר: 362.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: בחינת הכלי של חברת I-Logix שנקרא Rhapsody.

9,486 מילים ,6 מקורות ,2004

תקציר העבודה:

ישומי מערכות זמן אמת קיימים בתעשייה בגדלים ובתחומים שונים, החל משעון יד או תנור מיקרו גל עד בקרת כור גרעיני. משמעות שימוש בעקרונות הכלליים בפיתוח מערכות זמן אמת היא עמידה באילוצי גודל (קטנים מאוד לעיתים) וביצועים מחד ויכולת שילוב במערכות מורכבות וגדולות, בעלות מספר רב של מעבדים חזקים, מאידך. מתודולוגית תכנון מונחה עצמים לעיצוב ופיתוח (OOP,OOD) היא המובילה כיום בתחום מערכות זמן אמת ומערכות משובצות.
מתודולוגית תכנון מונחה עצמים מבוססת על עקרונות הסתרת מידע, מחלקות וירושה. שפת ה-UML (Unideling Language ) היא שפה לביטוי המבנה והקשרים של מערכות הבנויות לפי עקרונות אלו. מסיבה זו התפתח הצורך בכלי המתבסס על UML (בגרסא 2.0 כיום) בעל יכולות מידול פונקצינאליות של בלוק מסוים ושילובו בהיררכיה שלמה של בלוקים נוספים. מודל זה מתאר את זרימת המידע בין הבלוקים במערכת והתנהגותם ולאחר מכן חילול קוד המתאר את אותו מודל. במסמך זה נתייחס לכלי של חברת I-Logix שנקרא Rhapsody.

קטע מהעבודה:

מתודות תכנון מונחה עצמים מתבסס על עקרונות הסתרת מידע, מחלקות והורשה. הסתרת מידע מובילה ליחידות עצמאיות יותר ולכן ניתנות לשינוע וקלות לתחזוקה. הורשה מספקת יכולת לתיאור מחלקה בצורה סיסטמתית.
אחת הדרכים לתיאור העצמים ע"י דיאגרמות שונות בעיצוב וניתוח מונחה עצמים, היא UML. זהו סטנדרט סימול ותיאור מודל מונחה עצמים, שימוש יעיל ב-UML יעשה בשילוב עם תכנון ועיצוב מונחה עצמים עם UML.
קיימות שיטות רבות לתכנון באמצעות UML כאשר כל שיטה משרתת צורך מסוים באופי המערכת. COMET , ‏שיטה המתוארת בספרו של Gomaa [2000], משלבת דיאגרמות use case, מידול סטטי, מכונות מצבים ותרחישי אירועים.

תגים:

תיכנון · מונחה · עצמים · הנדסת · תוכנה

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "UML וכלי פיתוח באמצעות UML למערכות זמן אמת", סמינריון אודות "UML וכלי פיתוח באמצעות UML למערכות זמן אמת" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.