היישום אינו מחובר לאינטרנט

יחסי ציבור משטרת ישראל

עבודה מס' 066578

מחיר: 302.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: הצעה לקמפיין לשיפור תדמית המשטרה, תוך שימוש במודלים.

4,400 מילים ,9 מקורות ,2007

תקציר העבודה:

משטרת ישראל פועלת לאכיפת החוק ברוח ערכי היסוד של מגילת העצמאות, מתוך שאיפה להקנות ביטחון אישי וביטחון חברתי ולשפר את איכות החיים במדינת-ישראל. על משטרת ישראל מוטלת האחריות הכוללת על ביטחון הפנים במדינה, תוך שימת דגש על מניעת עבירות וגילוין, שמירה על הסדר הציבורי, שמירה על ביטחון הרכוש ועוד. מתוקף עבודתה מתחככת המשטרה על בסיס יומיומי עם הציבור ויצרה לעצמה תדמית שלילית.
משטרת ישראל עמדה לאחרונה פעמים רבות בעין השערה. הן בתהליכי ההתנתקות, תהליכי פינוי וכן בנגע פרשיות השחיתות שפורסמו לאחרונה. תדמית המשטרה נפגעה קשות עקב התהליכים בהם הייתה המשטרה מעורבת כפועל יוצא של מדיניות הממשלה, לצד מחלוקת קשה בעם בנוגע להחלטותיה וכן בשל התנהגות בלתי הולמת של צמרת המשטרה.
יחסי ציבור הינם כלי תקשורתי שבכוחו לשנות את תדמית הארגון והדימוי העצמי, כדי ליצור הבנה הדדית בין המשטרה לבין הציבור. עבודה זו עוסקת בקמפיין לשיפור תדמית המשטרה, תוך שימוש במודלים: SWOT, RACE, "גלגל ברנשטיין" ועוד הנתמכים בספרות האקדמאית המקצועית. כדי לבחון את תוכנית הקמפיין נלקחה תחנת משטרת ראשון לציון כמודל ליישום ובחינת מידת הצלחת הקמפיין, במטרה להרחיב את היריעה לכלל מחוזות משטרת ישראל.
אין ספק כי התקופה הנוכחית, חשיפת השחיתויות בצמרת המשטרה, מהווה נקודת מפנה המתבטאת בתדמית שלילית ביותר של המשטרה, עד כדי, שלא ניתן לזכור תקופה דומה לה. מנגד זוהי הזדמנות של פז, לקחת וליישם את המלצות הקמפיין המוצע, הנגזרות מניתוחים והמסקנות, כדי לבחון את רמת השיפור שחלה בתדמית המשטרה מתוך השפעת הקמפיין בקרב אזרחי ישראל ובפרט בקרב תושבי ראשון לציון.

תוכן עניינים:
תקציר מנהלים
מבוא
מודל RACE
R - מחקר (Research)
סיכום SWOT פנימי:
סיכום SWOTחיצוני:
ניתוח חיצוני על פי מודל PEST
מודלים ביחסי ציבור
מודל גרוניג
A- תוכנית ביצוע (Action)
מודל גלגל ברנשטיין
C - מודל תקשורת (Communication)
E - הערכת היישום בפועל (Evaluate)
ניהול משברים
סיכום ומסקנות
ביבליוגרפיה
נספחים

קטע מהעבודה:

הבעיות - הדימוי השלילי של משטרת ישראל בעיני הציבור עקב היותה הגוף המבצע את החלטות הממשלה השנויות במחלוקת בקרב הציבור בישראל, פרשיות שחיתות שנתפרסמו לאחרונה בצמרתה ואוזלת ידה אל מול הפשיעה הגוברת הביאו את הציבור לאבד אמון במשטרה, דבר המהווה פגיעה בשלטון הדמוקרטיה כשל עצמו ובפרט בתדמית משטרת ישראל.

המשימה:שיפור תדמית המשטרה בעיני אזרחי מדינת ישראל.

תגים:

תמהיל · השיווק · תדמית · ציבורי

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "יחסי ציבור משטרת ישראל", סמינריון אודות "יחסי ציבור משטרת ישראל" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.