היישום אינו מחובר לאינטרנט

שירותי ערך מוסף - שירותי תזונה בחדרי כושר

עבודה מס' 066471

מחיר: 471.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: שירותי ערך מוסף במועדוני כושר וכיצד הם באים לידי ביטוי בשתי רשתות של מועדונים - רשת סטודיו C, ורשת מועדוני Holmes Place.

4,603 מילים ,17 מקורות ,2008

תקציר העבודה:

עבודה זו עוסקת בשירותי ערך מוסף במועדוני כושר וכיצד הם באים לידי ביטוי בשתי רשתות של מועדונים - רשת סטודיו C, ורשת מועדוני Holmes Place. במסגרת העבודה יתקיים דיון בתהליכים שקדמו להתפתחות שירותים אלו, במודלים שפותחו ע"מ להיטיב להבין מהי איכות שירות וכן כיצד מיושמים מודלים של ניהול, עיצוב ושיווק שירותים בשתי החברות הנבחרות.

העבודה עוסקת בהיבטים של עיצוב, ניהול ושיווק שירותים חדשניים. במהלכה מתבצעת סקירה של מודלים שפותחו לבחינת איכויות שירות, כגון מודל SERVQUAL, מודל 5 הפערים, משולש השירות, מודל מלאי שירות וכדומה. השירות החדשני הנבחר הינו שירותי תזונה בחדרי כושר ומתבצעת השוואה בין הולמס פלייס וסטודיו C על דרכי היישום של מודלים אלו תוך שרטוט מפת השירות של כל רשת, דרכי עיצוב השירות, ניהול סל השירותים המוצע וההבדלים המיצוביים המניעים את הבחירות שביצעו הרשתות.

תוכן העניינים:
חוויית השירות
שירותי ערך מוסף
שירותים במועדוני כושר

Holmes Place
* עיצוב וניהול השירות
מפת השירות ומשולש השירות
חמשת פערי השירות
* שיווק השירות

סטודיו C
* עיצוב וניהול השירות
מפת השירות ומשולש השירות
חמשת פערי השירות
* שיווק השירות

סיכום מסקנות והמלצות
ביבליוגרפיה

קטע מהעבודה:

קוטלר (2000) מגדיר שירות כמעשה או ביצוע שצד אחד יכול להציע לצד אחר, שהוא במהותו לא מוחשי ואינו יוצר בעלות על דבר כלשהו. בשנים האחרונות הגיעו יצרנים לתובנה כי מתן שירות עבור מוצריהם הינו חלק בלתי נפרד מהמוצר אותו הם מציעים לצרכן (Tsitskari, 2006). תוצאה ישירה של תפיסת זו, הינה חשיבותם ההולכת ועולה של השירותים בכלכלה העולמית בעוד חשיבותם של המוצרים נמצאת בירידה (Berry, 2006). למעשה, נכון להיום השירותים "שולטים" ומהווים 75% מהתוצר הלאומי הגולמי בארה"ב. עלייה זו בסקטור השירותים גררה בעקבותיה גל חדש של מחקרים העוסקים בתפיסת איכות השירות בעיני הלקוח (Shugan 1994), וחברות רבות מחפשות כיום דרכים חדשות לאספקת שירותים איכותיים וטובים יותר עבור לקוחותיהם.

תגים:

איכות שירות · שירותי ערך מוסף · SERVQUAL · פער השירות · שירות מצופה · שירות מוחשי · משולש השירות · מודל 5 הפערים · שירותי תזונה

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "שירותי ערך מוסף - שירותי תזונה בחדרי כושר", סמינריון אודות "שירותי ערך מוסף - שירותי תזונה בחדרי כושר" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.