היישום אינו מחובר לאינטרנט

המלצות לחברת טריומף ספורט בע"מ בפעילותה מול קבוצת "שפילד יונייטד"

עבודה מס' 066369

מחיר: 144.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: הצגת המצב הפיננסי של החברה.

2,905 מילים ,4 מקורות ,2006

תקציר העבודה:

"Accounting measurement does not purport to provide a total measurement system which gives a rounded economic picture of the company. The measurement system is based on a series of convention which automatically limit the information taken unto it".(Walton. 2000 p.48)
הציטוט הנ"ל מסביר את הקשיים בדיווח הפיננסי. גם דוחות חברת שפילד יוניטד מעלים סימני שאלה ומציבים אתגר אמיתי לחזות את העתיד. המטלה בדקה את הקשיים בדיווח הפיננסי לפי דוחות החברה השתמשה בחומרי הלימוד כמו יחסיים פיננסים למציאת המגמות והבעיות הצצות מנתוני הקבוצה.
מסקנה: קבוצת "קבוצת שפילד יונייטד" אינה מצליחה להגיעה ליציבות הן מבחינת רווחיות והן מבחינת יציבות כלכלית.
המלצה: "טריומף ספורט בע"מ" כספק מועדף וגדול של הקבוצה חייבת לנקוט בצעדי זהירות במסחר עם "שפילד יונייטד".

המטלה תציג בפני ג'ימס ודליה דורוס, בעליה של חברת "טריומף ספורט בע"מ" וכן ספקים של קבוצת הכדורגל "שפילד יונייטד", את מצבה הפיננסי של הקבוצה.

תוכן העניינים:
תקציר מנהלים
מבוא
רקע
פרק ב'-ניתוח דוחות "שפילד יונייטד"
סיכום
ביבליוגרפיה:
נספחים
נספח 1 דו"ח רווח והפסד
נספח 2 מאזן חברת שפילד יוניטד לשנים רווח והפסד
נספח 3 - התפלגות הכנסות "שפילד יונייטד 2001-2003
נספח 4 - התפלגות עלות המכירות "שפילד יונייטד 2001-2003
נספח 5 - התפלגות הנהלה כללית"שפילד יונייטד 2001-2003
נספח 6 - ניתוח דוחות "שפילד יונייטד לשנים 2001-2003

קטע מהעבודה:

קבוצת הכדורגל עומדת לפני הנפקת מניות וגיוס הון. כמות המניות שיונפקו יכפילו את כמות המניות שבידי בעלי חברת. ג'ימס ודליה דורוס מחזיקים כמות קטנה של מניות של "שפילד יונייטד" באמצעות החברה שבבעלותם וטרם החליטו אם יממשו את זכותם לקניית מניות נוספות עד לגובה הכמות שבידם. כמו כן חברת טריומף ספורט היא ספק של קבוצת "יונייטד שפילד" ועליה להחליט אם המשך שיתוף הפעולה עם הקבוצה מועיל לחברה. יוצגו בפניהם הדוחות של "שפילד יונייטד" בשלוש השנים שקדמו להנפקה, יועלו בפניהם הקשיים בקריאת הדוחות כפי שהם מוצגים, ינותחו עבורם הדוחות לפי מודלים מקובלים, ויומלץ בפניהם על המסקנות שיוסקו.

תגים:

דוחות · כספיים

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "המלצות לחברת טריומף ספורט בע"מ בפעילותה מול קבוצת "שפילד יונייטד"", סמינריון אודות "המלצות לחברת טריומף ספורט בע"מ בפעילותה מול קבוצת "שפילד יונייטד"" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.