היישום אינו מחובר לאינטרנט

השפעת השיווק הישיר באינטרנט על כוונת הקניה של הלקוח

עבודה מס' 066107

מחיר: 482.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: אילו גורמים משפיעים על כוונת הקנייה של הלקוח כתוצאה משיווק ישיר באינטרנט.

13,405 מילים ,11 מקורות ,2006

תקציר העבודה:

בשנים הקרובות השיווק שאנחנו מכירים יעוצב מחדש, מאל"ף ועד ת"ו. אין כמעט ספק כי בשנים הראשונות של המאה ה-21 השווקים והשיווק יפעלו ע"פ עקרונות שונים לחלוטין.
"כלכלת המידע", היורשת של "החברה המתועשת", תחלחל לחיי היום יום של כולנו ותשנה את כולם, בדיוק כמו שהמהפכה הספרתית כבר שינתה את תפיסתנו למרחב, זמן ומסה.
כעת, פירמה איננה צריכה מקום פיזי גדול, היא יכולה להיות מדומה ולהימצא בכל מקום. כעת, ניתן לשגר מסרים ולקבל אותם בעת ובעונה אחת.
כעת, חפצים כמו ספרים, מוזיקה וסרטים ניתנים להעברה בצורה של "בייטים", ולא כחפצים מוחשיים.
המרחב הקיברנטי יפתח בפנינו עידן בו הקניה והמכירה יהיו אוטומטיות ונוחות יותר. עסקים יקושרו ללקוחות שלהם, וזה לזה, ברשת מדומה מושלמת, ללא תפרים. המידע יזרום באינטרנט אדירה, על פני כל כדור הארץ, ובעלות אפסית יחסית לעכשיו.
המוכרים יגלו שקל יותר לזהות קונים פוטנציאלים, והקונים יגלו שקל יותר לזהות את המוכרים והמוצרים הטובים ביותר. מרחק וזמן, שעד כה היוו מכשול בפני הסחר, יתכווצו כעת לבלי הכר.
סוחרים שימשיכו למכור בשיטות ישנות ייעלמו בהדרגה.

בעבודה נבחן את האפשרויות הרבות שכוללת "כלכלת המידע", וכיצד הן משנות וישנו בעתיד את הרגלי הקניה של הצרכנים ושל העסקים.
כלי המחקר היה שאלון מובנה שכלל 16 שאלות המתייחסות להרגלי השימוש של הנחקר באינטרנט ולבחינת כדאיות השימוש בו בערוץ שיווקי, ו 6 שאלות דמוגרפיות שכללו: מין, השכלה, מצב עיסוקי, אזור מגורים, וזמן השימוש באינטרנט.
עיבוד הנתונים בוצע בתוכנה הסטטיסטית SPSS ובו חושבו ממוצעים, סטיות תקן, שכיח וחציון, עבור כל הנשאלים.

תוכן עניינים:
1.מבוא
2. רקע תיאורטי
2.1 הגדרת השיווק הישיר
2.2 היסטוריית המושג "שיווק ישיר"
2.3 שיווק ישיר במאה ה21
2.4. ערוצים עיקריים לשיווק ישיר
2.4.1 מכירה פנים אל פנים
2.4.2 דיוור ישיר
2.4.3 שיווק באמצעות קטלוגים
2.4.4 טלמכר
2.4.5 אינטרנט
2.4.6 ערוצי תקשורת נוספים לשיווק תגובה ישירה
2.5 יתרונות מול חסרונות בשיווק ישיר באינטרנט
2.6 סוגיות ציבוריות ואתיות בשיווק ישיר
2.7 ראיון עם חברת "עסקה טובה"
2.8 "איך להכין קמפיין בשיווק ישיר?"
3. מחקר אמפירי
3.1 שאלת מחקר
3.2 השערות מחקר
3.3 טבלת משתנים
3.4 שיטה
3.4.1 משתתפים
3.4.2 כלים
3.4.3 הליך
3.5 תוצאות
3.6 דיון
4. ביבלוגרפיה
5. נספח
5.1 שאלון

קטע מהעבודה:

1 הגדרת השיווק הישיר (1)
למושג שיווק ישיר הגדרות שונות, רחבות וצרות, ובהן:
1. בהמלצה מספר 85(20)R של המועצה האירופית להגנה על מידע אישי בשימוש לצורך שיווק ישיר אומצה ההגדרה הזאת: בשיווק ישיר נכללת כל פעילות שמאפשרת להציע טובין או שירותים או להעביר הודעות לחלק מהאוכלוסייה באמצעות הדואר, הטלפון או כל אמצעי ישיר אחר, המיועדות למסור מידע, לשדל למתן תגובה על המידע או לקבל כל שירות משני לו.
2. הפדרציה האירופית לשיווק ישיר, אשר מייצגת את מגזר השיווק הישיר בקהילה האירופית, הגדירה שיווק ישיר כסדרה של אסטרטגיות שיווקיות המשתמשות במגוון טכניקות דיוור המיועדות להעניק למקבל (צרכנים וחברות עסקיות) מידע ממרחק. שיווק ישיר אינו שיטת שיווק אחידה אלא סדרה של אסטרטגיות שיווק שונות באמצעים שונים (לדוגמה: שידור, דפוס כתוב, דואר, טלפון ודואר אלקטרוני), ומשתמשים בו למכור מוצרים, להעביר אינפורמציה או הודעות ציבוריות, למכירות לאחר שירות, לשירות לצרכן וכן למטרות צדקה ותעמולה פוליטית.
---------------------------------------------------------------------
1 - מתוך: Interim Guidance: The Telecommunications (data Protection and privacy) (direct marketing) Regulations, 1998, S.I. 1998, No. 3170, http://www.dataprotection.gov.uk/,

תגים:

שיווק · לקוח · מוצר · קניה · אינטרנט · צרכנות · פרסומות · פירסומות · באנרים

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "השפעת השיווק הישיר באינטרנט על כוונת הקניה של הלקוח", סמינריון אודות "השפעת השיווק הישיר באינטרנט על כוונת הקניה של הלקוח" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.