היישום אינו מחובר לאינטרנט

ניתוח סצנה מהסרט ורטיגו של אלפרד היצקוק

עבודה מס' 065998

מחיר: 84.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: ניתוח קצר של סצנת השלמת המטמורפוזה, הרגע שבו ג'ודי הופכת להיות שוב זהה למדלן.

946 מילים ,1 מקורות ,2007

תקציר העבודה:

את הסרט ורטיגו עשה היצ'קוק ב-1958 עם ג'ון סטיוארט וקים נובאק. משמעות המילה "ורטיגו" היא תחושה של סחרחורת סיבובית, שבה מרגיש האדם כאילו הוא עצמו או הסביבה נמצאים בתנועה מתמדת. עלילת הסרט לקוחה מרומן של בואלו-נרסז'אק בשם D'Entre Les Morts (מבין המתים).
ורטיגו הוא סרט מורכב מאין כמוהו. כמו כל הסרטים של היצ'קוק - רק קצת יותר. רבים חושבים את ורטיגו לסרט הטוב ביותר של היצ'קוק ואולי בכלל. הסרט נבנה באיטיות, כיצירה אווירתית, ולאט לאט צובר תאוצה.

בחרתי לנתח את סצנת השלמת המטמורפוזה, הרגע שבו ג'ודי הופכת להיות שוב זהה למדלן.

קטע מהעבודה:

עיצוב דמות האישה על ידי הגבר מגיע כאן לשיאו, אפשר ממש לשים את האצבע על רגע השינוי שלה. הקטע מבוים ע"י היצ'קוק באמצעות אפקטים ויזואליים של חלום שהופך למציאות. כשהיא כמהה לאישורו, הוא לוקח אותה בזרועותיו לנשיקה מרהיבה של 360 מעלות.

תגים:

קולנוע · היצקוק

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "ניתוח סצנה מהסרט ורטיגו של אלפרד היצקוק", סמינריון אודות "ניתוח סצנה מהסרט ורטיגו של אלפרד היצקוק" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.