היישום אינו מחובר לאינטרנט

השפעת החשיפה לאור השמש בשטח הלבן שבעלי קיסוס מגוון

עבודה מס' 065975

מחיר: 95.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: בדיקת הקשר בין גודל השטח הלבן המופיע בקיסוס החורש המגוון לבין החשיפה הישירה לאור השמש.

1,510 מילים ,5 מקורות ,2005

תקציר העבודה:

מטרת הנושא הנבחר להכנת העבודה האישית היה לבדוק את הקשר, אם אכן קיים, בין גודל השטח הלבן המופיע בקיסוס החורש המגוון לבין החשיפה הישירה לאור השמש.
ניסיתי, על ידי מעקב על התפתחות צמח הנמצא בחצר המכללה, לבדוק אם גודל השטח הלבן מותנה רק על ידי הגורמים הגנטיים של הצמח או האם הסביבה ומיקומו של הצמח משפיעים על הופעתו.

תוכן:
הצגת נושא ומטרות המחקר
שיטת מחקר
קיסוס החורש : מאפייני הצמח
תצפיות
סיכום ומסקנות
ביבליוגרפיה

קטע מהעבודה:

שיטת המחקר הנבחרת הייתה רצף של תצפיות על בסיס טבלה שנקבע מראש, ובו בדקתי את התפתחותו הכללית של הצמח, סביבה (מזג אויר, חרקים וחיות בסביבה, השקיה ועוד) והתפתחות קבוצת עלים המסומנים מראש.
לאחר תצפית ראשונה בה התברר שקבוצה של 10 עלים מגוונים אינה מספיקה כדי לשער או לבדוק על הקשר האפשרי בין הכתם הלבן לבין החשיפה לשמש, החלטתי להוסיף קבוצה נוספת של עוד 10 עלים ירוקים בשלמותם , השייכים לאותו הצמח, כדי לבדוק האם גם שם יש שינוי בצבע העלים בשלב התפתחותי כל שהוא.
התצפיות התקיימו לאורך 5 חודשים, בין נובמבר 2004 ואפריל 2005, 8 תצפיות סה"כ.

תגים:

בוטניקה · מחקר · ביאולוגיה · אקולוגיה

עבודות נוספות בנושא:

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "השפעת החשיפה לאור השמש בשטח הלבן שבעלי קיסוס מגוון", סמינריון אודות "השפעת החשיפה לאור השמש בשטח הלבן שבעלי קיסוס מגוון" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.