היישום אינו מחובר לאינטרנט

אלימות במשפחה והשפעתה על התפתחותם הפיזית והנפשית של הילדים

עבודה מס' 065962

מחיר: 228.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: בחינת עמדתם של הילדים אל הצד שהיה אחראי לאלימות המשפחתית, וכלפי הגורמים המטפלים בהם, ובדיקת השפעת האלימות על הילדים לטווח הארוך כפי שהם רואים אותה.

7,386 מילים ,21 מקורות ,1998

תקציר העבודה:

לאור הניסיון בטיפול במשפחות בהן קיימת אלימות ידוע שילדים החיים בצל אלימות הופכים להיות אלימים או קורבנות לאלימות. ילד הלכוד בסביבה מתעללת ניצב לפני משימות הסתגלות קשות, דבר המשפיע על אישיותו ומעוות אותה. ההיקף האמיתי של תופעת האלימות במשפחה הנו מדאיג ביותר. את מה שרואים אותם ילדים שחווים זאת, והנזק הנפשי שנגרם להם עקב כך, לא ניתן למחוק. לכשיתבגרו, הסיכוי שילדים אלה יהפכו לאלימים, או לכאלה שמוכנים לספוג אלימות בשקט ולקבל אלימות כדרך חיים, הוא רב.

מטרות המחקר:
לבחון את עמדתם של הילדים אל הצד שהיה אחראי לאלימות המשפחתית.
לבדוק את השפעתה של האלימות על הילדים לטווח הארוך כפי שהם רואים אותה.
לבדוק את עמדתם של הילדים אשר חוו את האלימות כלפי הגורמים המטפלים בהם.

תוכן העניינים
1. הקדמה
2. מבוא
3. דיון תיאורטי
4. מתודולוגיה
5. תוצאות ודיון בתוצאות
6. סיכום העבודה
7. ביבליוגרפיה
שאלון

קטע מהעבודה:

זכותו של כל ילד לקבל הזדמנות ואפשרות לגדול ולהתפתח, גופנית, מוסרית, רוחנית, נפשית, רגשית, שכלית וחברתית בצורה בריאה ותקינה ובתנאים של חרות וכבוד. זכותו של ילד לגדול בבית הוריו ולקבל שם הזנה, חינוך, הגנה, אהבה והבנה. ילד לא יופרד מהוריו אלא בנסיבות יוצאות מן הכלל. זכותו של הילד במקרה כזה לקבל תחליף בית מתאים, דומה עד כמה שניתן לבית הורים תקין תוך שמירת קשר עם משפחתו הטבעית.
זכותו של כל ילד לקבל הגנה מלאה ויעילה מפני כל צורה של הזנחה, ניצול, התעללות, התאכזרות או השפלה - גופנית ונפשית - בבית הוריו או מחוצה לו.
(הצהרת זכויות הילד - ערך ד"ר יצחק קדמן)

תגים:

אישה · מוכים · ילדים · מוכים · התעללות · התאכזרות · בעל · מכה · פגיעה · רצח

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "אלימות במשפחה והשפעתה על התפתחותם הפיזית והנפשית של הילדים", סמינריון אודות "אלימות במשפחה והשפעתה על התפתחותם הפיזית והנפשית של הילדים" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.