היישום אינו מחובר לאינטרנט

הפרעות התנהגות בביה"ס הרגיל והמיוחד.

עבודה מס' 065821

מחיר: 217.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: תיאור מקרה, מרכיבי הרקע הקשורים לבעיות ההתנהגות, הסבר פסיכולוגי-דינאמי לבעיית התלמיד, בניית תוכנית עיצוב התנהגות ודיון בסוגיות של בעיות משמעת בכיתה.

3,178 מילים ,4 מקורות ,2007

תקציר העבודה:

התלמיד בו בחרתי לעסוק בעבודה זו הוא תלמיד בכיתה ה' ומתגורר במהלך כל השנה במסגרת פנימייתית. הכרתי את התלמיד במהלך השנתיים האחרונות בהם אני עובדת בפנימייה, בשעות אחר- הצהריים, במסגרת מועדונית לתגבור לימודי. בתחילת עבודתי דווח לי כי הוא אובחן על ידי נוירולוג והוגדר כבעל הפרעת קשב וריכוז עם היפראקטיביות, (ADHD) וכן שהוא מקבל טיפול תרופתי. ש' הגיע לפנימייה עקב גירושי הוריו ובעיות אלימות במשפחה.

תוכן עניינים:
חלק א':
תיאור תלמיד עם בעיות התנהגות.
תיאור התנהגויות ספציפיות שונות של התלמיד ביחס לכיתה.
מרכיבי הרקע הקשורים לבעיית ההתנהגות של התלמיד.
חלק ב':
הסבר פסיכולוגי/דינאמי המתאר את היווצרות והשתרשות בעייתו של התלמיד.
האבחנה על פי ה:DSM-IV.
חלק ג':
בניית תוכנית התנהגותית כפתרון התמודדות עם בעיית התלמיד.
מטרות התוכנית.
הרציונאל.
הצגת התוכנית.
שלבי הפעולה.
המטרות הנלוות.
סיכום.
חלק ד':
דיון בסוגיות הבאות:
טיפול בבעיית משמעת של ילד יחיד או של קבוצת ילדים מתוך הכיתה- מתי נתמודד באופן אישי ומתי מול הכיתה כולה.
האם לשתף הורים בבעיית המשמעת של ילדם? ומה צריך להיות תפקיד ההורים בטיפול בבעיית משמעת בביה"ס.
האם טיפול בבעיית משמעת בשיעורים מקצועיים הוא בתחום אחריותו של המורה המקצועי או בתחום אחריותו של המורה המחנך.
מתי על המורה המחנך או המורים המקצועיים לפנות לגורמים טיפולים בביה"ס לבקשת סיוע בבעיית משמעת? ומתי יש לפנות לגורמים מחוץ לביה"ס.

רשימה ביבליוגרפית.

קטע מהעבודה:

על פי הגישות פסיכואנליטיות/ דינאמיות: אנשים רבים חוששים למרות סבלם, להכיר ברגשות מסוימים, לחשוב על נושאים מסוימים או להיזכר באירועים מסוימים. הכרת גורמים אלו היתה מפחיתה מסבלם. פרויד ניסח את שני הרבדים באדם: מודע- הרגשות, המחשבות והזיכרונות הנמצאים בהישג ידו של אדם. ההכרה. תת- מודע- הרגשות, המחשבות והזיכרונות שהאדם אינו מכניס לתודעתו, כי הוא רואה בהם יסוד מאיים, מעורר חרדה ונושא לרגשות אשם. תת-הכרה. לא ניתן להבין את התנהגות האדם ללא התת-מודע. האדם שומר על עצמו באמצעות מנגנוני הגנה, ורק בזמן שינה, עייפות, מחלה כשהשמירה העצמית פחות יעילה, פורצת תת-ההכרה.

תגים:

עיצוב · התנהגות · קשב · וריכוז · היפראקטיביות

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "הפרעות התנהגות בביה"ס הרגיל והמיוחד. ", סמינריון אודות "הפרעות התנהגות בביה"ס הרגיל והמיוחד. " או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.