היישום אינו מחובר לאינטרנט

דפוק וזרוק בפריז ובלונדון מאת ג'ורג' אורוול (תרגיל)

עבודה מס' 065766

מחיר: 167.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: דיון וניתוח ביקורתי של היצירה

1,567 מילים ,4 מקורות ,2007

תקציר העבודה:

הדיון יבחן את השתנותם של השקפות עולם לאורך זמן ואת תרומתם להופעת רגעי סטורנליה של כוח ומחאה, ושל מנהיגות וכריזמה. הדיון יתמודד עם הויכוח בשאלה התודעה הכוזבת של החלשים והנטורליזציה של השררה. העבודה בוחנת את אמינותה של היצירה ומדת הרלוונטיות שלה ואת תרומתה האינטלקטואלית והרגשית.

קטע מהעבודה:

הספר נכתב במקום ובזמן חשובים מאוד להיסטוריה של המערב, הדמוקרטיות האירופיות החזקות, בתקופה שבין שתי מלחמות העולם, כששינויים מדיניים ופוליטיים קריטיים, שעתידים להשפיע על מהלך ההיסטוריה כולה מתרחשים ברקע. בתקופה זו אירופה הייתה שרויה בשפל כלכלי עמוק ומספרם של הרעבים בערים הגדולות גדל משמעותית.
ניתן להסתכל על הספר מכמה זוויות שונות, הוא יכול להיות יומן מסע מרתק של אדם עני שרודף אחרי הארוחה הבאה, מזווית אחרת הספר יכול להיות מסמך היסטורי המתאר באובייקטיביות את אורח חייהם של העניים בפריז ובלונדון, מזווית נוספת ניתן לראותו כמסמך ביקורתי שמאשים את המעמדות הגבוהים בהתנכרות למעמד הנמוך ובהחרפת מצבו.

תגים:

אוטוביוגרפי

עבודות נוספות בנושא:

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "דפוק וזרוק בפריז ובלונדון מאת ג'ורג' אורוול (תרגיל)", סמינריון אודות "דפוק וזרוק בפריז ובלונדון מאת ג'ורג' אורוול (תרגיל)" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.