היישום אינו מחובר לאינטרנט

אתרי היכרויות באינטרנט

עבודה מס' 065681

מחיר: 338.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: חשיבותו של המראה החיצוני של נשים בעיני גברים באתרי ההיכרויות באינטרנט.

4,834 מילים ,14 מקורות ,2007

תקציר העבודה:

באינטראקציה בין גברים לנשים באינטרנט, הציפייה של גברים שנשים ייראו אטרקטיביות, חושניות וחטובות, גבוהה באופן קיצוני לעומת אינטראקציה המתקיימת בין גברים לנשים מחוץ למדיום זה. בעוד שבאינטראקציה בין גבר לאישה ביום יום, יש חשיבות והשפעה למה שהיא אומרת, להתנהגותה, למה שהיא משדרת, כגון: חיוך, מבע העיניים, חוש הומור, שנינות, חכמה, רכות נשית, ובעוד תכונות כגון אלה מהוות מוקד משיכה עבור הגבר - באינטרנט אין להן כל משמעות. הן נמדדות ונשפטות אך ורק בזכות המראה החיצוני שלהן והצלחתן באינטראקציה עם המין הגברי באינטרנט נמדדת באופן בלעדי על פי חזותן החיצונית. בהתאם לכך, גברים מצהירים שהם מחפשים מישהי ש"נראית טוב" ופועלים לשם כך, ונשים מציגות את עצמן בתמונה בצורה מינית ומפתה כדי למשוך את תשומת ליבם של הגברים.

הבחירה בשדה זה נעשתה לאור החשיבות ההולכת והגדלה שתופס האינטרנט בניהול החיים בכלל, וביצירת אינטראקציה בין בני האדם בפרט. התחושה היא שהאינטרנט כאמצעי טכנולוגי המאפשר התנהלות נוחה מהבית, יוצר האדרה של מרכיבים חיצוניים מחד, וזלזול במרכיבים של תוכן ומהות מאידך, אשר תוצאתו ניכור וריחוק בין בני האדם. מצב זה, שלא היה קיים בעידן הטרום טכנולוגי, מחייב בדיקה שתביא למודעות לגבי ההתנהגות האנושית.

שיטת המחקר:
בעבודה זו ייעשה שימוש ב-3 כלי מחקר:
א)ניתוח תוכן של כ-50 כרטיסי פרופיל אישי של גברים ב-3 אתרי היכרויות.
ב) ניתוח תוכן של שתי דרכים לסיוע לגברים המופיעות באתרי היכרויות שונים, באמצעותן הם יוכלו לרכוש את ליבן של נשים יפות באתרי היכרויות באינטרנט.
ג) שני ראיונות עומק עם בחור ובחורה שהתנסו באתר היכרויות.

תוכן עיניינים:
1. הקדמה
2. הצגת השדה
3. שיטת המחקר
4. רקע תיאורטי
5. "הבחורה הכי יפה באתר"
א. ניתוח תוכן של כרטיסי פרופיל אישי
ב. ניתוח תוכן של הצעה לסיוע בניסוח כרטיס פרופיל אישי
ג. ניתוח תוכן של ראשי הפרקים בספר "מה היא רוצה"
ד. ניתוח שני ראיונות עומק
6. דיון בממצאים
7. סיכום
8. ביבליוגרפיה

קטע מהעבודה:

"ישנם הרבה גברים ונשים שפסלו אחד את השניה על אי "קליק", ובסיטואציה אחרת (כגון: מקום עבודה, לימודים וכיוב') היו יכולים להתאהב אחד בשניה ואז גם האהבה הייתה אותנטית וממקום טוב יותר של הכרות אישית ולא משיכה רגעית על פי מראה שמטשטשת את מגרעותיו של האחר/ת". כך כתב מגיב מס' 18 בתגובה למאמר שעוסק בנושא היכרויות רומנטיות באתרי ההיכרויות באינטרנט.
תגובתו זו ממצה את טענת המחקר בעבודה זו, כי בבואם לבחור בת זוג מתאימה, הקריטריון הראשוני והעיקרי בתהליך הבחירה שמבצעים גברים באתרי ההיכרות באינטרנט, הוא המראה החיצוני של הבחורה.

תגים:

אינטרנט · היכרויות · נשים · גברים · מראה · חיצוני · דייטים · דייטינג · שידוכים

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "אתרי היכרויות באינטרנט", סמינריון אודות "אתרי היכרויות באינטרנט" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.