היישום אינו מחובר לאינטרנט

שינוי, תשובה וסכסוכי משפחה

עבודה מס' 065418

מחיר: 119.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: ניתוח השוואתי של תהליך התשובה על פי היהדות אל מול כמה מהמודלים הפסיכולוגיים הקלאסיים העוסקים בקונפליקט ובשינוי תוך נסיון להשליך את תהליך התשובה על הקשר של סכסוכי משפחה.

2,159 מילים ,5 מקורות ,2007

תקציר העבודה:

מטרת עבודה זו היא להציג את תהליך התשובה על פי היהדות, לבצע ניתוח השוואתי אל מול כמה מהמודלים הקלאסיים העוסקים בקונפליקט ובשינוי ולנסות להשליך את תהליך התשובה על הקשר של סכסוכי משפחה.
בפרק הראשון אציג את המודלים הפסיכולוגיים הקלאסיים בהם יעסוק המחקר: המודל הראשון יהיה המודל של גלבין וברומל שמציג את חמשת שלבי הקונפליקט. על בסיס מודל זה אביא את האבחנה של פירסון אבחנה בין קונפליקט רגיל לקונפליקט כחלק ממערכת יחסים אינטימית. המודל השלישי זהו "מודל השינוי" של פרוצ'סקה ושות' המציג שישה שלבים המובילים לשינוי.
בפרק השני אסקור את תהליך התשובה על פי היהדות. בסקירה זו אתייחס רק לאלמנטים בתהליך התשובה הרלוונטיים לעניין המחקר, ואתעלם מאלמנטים הלכתיים-טכניים, כמו גם מהשפעות היסטוריות.
בפרק השלישי, הוא פרק הדיון ולב העבודה, אבצע ניתוח השוואתי בין כל אחד מהמודלים הקלאסיים עם תהליך התשובה תוך התמקדות בקונטקסט של סכסוכי משפחה. החידוש המרכזי בפרק זה יהיה הסתכלות על תהליך התשובה ככלי לניהול סכסוכים בכלל וסכסוכי משפחה בפרט.

תוכן:
הקדמה
פרק 1: המודלים הקלאסיים
פרק 2: תהליך התשובה
פרק 3: ניתוח ודיון
מקורות

קטע מהעבודה:

המודל של גלבין וברומל מזהה חמישה שלבים בקונפליקט (Galvin and Brommel, 1991):
שלב I - תנאים מוקדמים: שלב זה מגדיר את התנאים הסביבתיים ההתחלתיים כשכל דבר שיכול להוות כעילה לקונפליקט כלול בהגדרה זו. לדוגמא: תחרות על משאבים מוגבלים, זכרונות מקונפליקטים קודמים, אי בהירות של מערכת היחסים וכד'.

תגים:

חזרה · בתשובה · קונפליקט · ניהול · סכסוכים · יישוב · פסיכולוגיה

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "שינוי, תשובה וסכסוכי משפחה", סמינריון אודות "שינוי, תשובה וסכסוכי משפחה" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.