היישום אינו מחובר לאינטרנט

בחינת התפתחותו של ילד בן 13

עבודה מס' 065413

מחיר: 95.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: תיאור התפתחותו של ילד בן 13 על פי התיאוריות של פרויד ופיאז'ה

3,928 מילים ,2007

תקציר העבודה:

במסגרת עבודה זו נדרשנו לבצע תצפית על ילד וראיון עם הוריו. אנו בחרנו לראיין את א', ילד כבן 13 מרמת-גן בן למשפחה ממרכז הארץ. ביצענו ראיון בתצורת שיחה פתוחה וידידותית, ללא כתיבה או הקלטה על מנת להפחית מהרשמיות ולגרום לילד להתנהג באופן טבעי ככל האפשר. הגענו לראיון ללא היכרות מוקדמת עם הילד ועם שאלות מוכנות ובמהלך הראיון הוספנו שאלות שעלו בעקבות השיחה זאת על מנת לנסות להבין תהליכים שונים בהתפתחות הילד בנושאים כגון: הרגלים, לימודים, חברים, תחביבים, התמודדות והסתגלות למצבים שונים, מיומנויות חברתיות, התפתחות קוגניטיבית וכיו"ב .
במסגרת העבודה בחרנו בשתי תיאוריות התפתחות שונות על מנת לנתח ולהבין את התפתחות והתנהגות הילד: התיאוריה הפסיכואנליטית של זיגמונד פרויד ותיאוריית ההתפתחות הקוגניטיבית של ז'אן פיאז'ה, מתוך תפיסה שהתיאוריות משלימות אחת את השניה מחד ומתאימות לממצאי התצפית מאידך. ממצאים הקשורים לרגש נותחו באמצעות התיאוריה של פרויד וממצאים הקשורים ללמידה ולקוגניציה נותחו באמצעות התיאוריה של פיאז'ה.

הערת מערכת: מס' המילים כולל את נספח תמליל הראיון.

קטע מהעבודה:

פיקסציה בשלב הזה מתבטאת בביקורתיות כלפי אנשים או התעסקות יתר באזור הפה. על פי התרשמותנו (הקצרה) לא ניכר כי ב א' נוצרה פיקציה בשלב זה - יש התאמה בין הממצאים מהשיחה עם האם, מהראיון של הילד ומהתבוננותינו כחוקרים על התנהגות ושפת הגוף של הילד לגבי מידת הביקורתיות כלפי אנשים, כמו כן לא הובחנה בשעת התצפית שום התעסקות הקשורה לפה, מכאן השערתינו היא שהוא עבר שלב זה בהצלחה.

תגים:

פסיכולוגיה · התפתחותית · ראיון · ילד · תיאוריה

עבודות נוספות בנושא:

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "בחינת התפתחותו של ילד בן 13 ", סמינריון אודות "בחינת התפתחותו של ילד בן 13 " או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.