היישום אינו מחובר לאינטרנט

הקשר בין רמת הכניסה לאתר לבין עיצוב האתר (הצעת מחקר)

עבודה מס' 065353

מחיר: 240.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: הקשר בין מגוון התכנים של האתר ועיצוב הכניסה אליו לבין מידת השימוש בו ע"י גופים עסקיים ופרטיים

4,486 מילים ,27 מקורות ,2004

תקציר העבודה:

השימוש ברשת האינטרנט כיום מהווה צורך קיומי כמעט לתמיכה בניהול ארגון וסיוע למנהלי הארגונים. למעשה שימוש זה הנו בלתי מוגבלת כמעט בתחום העברת וקבלת מידע בכל תחום שבו בארגון קשור:
משירותי הדואר האלקטרוני (E-MAIL), לצורך העברת והפצת דואר בין סניפי הארגון ועם הגורמים השונים שלארגון יש עניין להיות בקשרי מידע, לצורך הזמנות ורכישות מול ספקים, מכירה והפצה מול לקוחות, פרסום ופרסומת וכן רכישות באמצועת הרשת.
אחת החברות הגדולות בישראל היא חברת תפוז אנשים, המחזיקה עשרות עובדים והוצאות התפעול שלה גבוהות. אי לכך היא חייבת לשמור על רמת מכירות שוטפת גבוהה. בחודשים האחרונים החלו חברות נוספות למכור באמצעות הרשת- כולל חברות פרטיות במסגרת Ecommerce . חברות אלו פיתחו אתרים ידידותיים וקיבלו דרגת אבטחת מידע גבוהה מאוד. כך הן יכולות להתחרות בתפוז אנשים בכל קשור ברשת.

העבודה הנוכחית מתמקדת בבעיה העסקית הקיימת בחברת תפוז אנשים, אשר למרות ההשקעות שהיא ביצעה בתוכן האתר, בעיצובו וכד' בשנת 2002, עדיין אינה מצליחה לעקוף את מתחרותיה בישראל מבחינת אחוז הרייטינג (ע"פ סקר טלסקר - TNS).
נתח השוק של תפוז אנשים הנו כ- 37% ומספר לקוחותיה הוא כ- 900,000 גולשים, לחברה כ 400 מפרסמים ויותר. מתחרותיה הם: וואלה, נענע, MSN ואחרות.
החברה הוקמה ב 1996 ומעסיקה כ- 40 עובדים. עיקר עיסוקה הוא פורטל האינטרנט "תפוז אנשים". פורטל זה הנו אתר מקיף ופופולרי ביותר המציע לגולשים ערוצי תוכן רבים ומגוונים, קהילות ענפות ופורומים רבים. החברה עוסקת בין השאר גם בפיתוחים בתחום הסלולר.

ראשי פרקים:
1. מבוא
1.1 תאור הבעיה בארגון
1.2 הבעיה העיסקית
1.3 מטרות העבודה
1.4 שאלות המחקר
1.5 נגישות
2. סקירת הספרות
2.1 כמות הכניסות לאתר (משתנה תלוי)
2.2 מגוון התכנים שמציע האתר
2.3 עיצוב הכניסה לאתר
2.4 הקשר בין כניסה לאתר לעיצוב הכניסה אליו ולמגוון התכנים שהוא מציע
2.5 רציונל המחקר
2.6 משתני המחקר
2.7 השערות המחקר
3. שיטת המחקר
3.1 מערך המחקר
3.2 אוכלוסיית המחקר
3.3 כלי המחקר
3.4 ההליך
3.5 שיטת הניתוח
3.6 מגבלות המחקר
3.7 לוח זמנים
4. ביבליוגרפיה

קטע מהעבודה:

מאז הצגתה של הרשת - WWW, בתחילת העשור, גדל השימוש באינטרנט בשיעור של מאות אחוזים בשנה. הקצב המסחרר של הגידול בהתחברות פרטים ועסקים לרשת מעורר שאלות בדבר התועלת של הסביבה החדשה והכלים שהיא מפשרת לחברה ולארגונים שונים (הורניק, 2001).
האינטרנט, הנמצא בשימוש נרחב של מוסדות אקדמאים מאז שנות השבעים, היה מבוסס על טקסט ושימוש בעיקר להחלפת מידע, כשהכלי המוביל היה דואר אלקטרוני.
עם הצגת הרשת והאפשרות להעביר מידע משולב גרפיקה ותמונות, החל תהליך של אימוץ השימוש ברשת BRANZBURG 2000),). בתחילה שימשה הרשת לפרסום תכנים ומידע (Publishing). בשנת 1994 החלה לשמש כמדיום פרסומי (Advertising), וזמן לאחר מכן החלו המכירות ברשת.

תגים:

רשת · אינטרנט · קשרי · מידע · מכירות · שיווק · תפוז

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "הקשר בין רמת הכניסה לאתר לבין עיצוב האתר (הצעת מחקר)", סמינריון אודות "הקשר בין רמת הכניסה לאתר לבין עיצוב האתר (הצעת מחקר)" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.