היישום אינו מחובר לאינטרנט

בזק בינלאומי - ניתוח בעיה שיווקית

עבודה מס' 065290

מחיר: 361.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: ניתוח הארגון בזק בינלאומי, ניתוח הסביבה בה הארגון עובד, בעיה שיווקית של חברת בזק בינלאומי והמלצות לפתרון הבעיה תוך שימוש במודל הפערים

7,934 מילים ,17 מקורות ,2007

תקציר העבודה:

בעבודה זו אנו דנים באופן ההתמודדות של הפירמה עם תכתיבי הסביבה התחרותית ואת ההשלכות של אלו על אופי מתן השירות. אנו מציגים את מבנה הפירמה ומטרותיה, את יתרונותיה וחולשותיה. בכתיבת עבודה זו שמנו לנו ל"עמוד האש" את הצורך להיות פרקטים ולהציג המלצות ברות ביצוע המוכתבות בלוחות זמנים סבירים.
בעבודה נפרשים מספר חלופות אפשריות. כל אחת יכולה להיות אסטרטגיית פעולה חדשה ומצליחה לחברה: בניית מערך לאיתור לקוחות פוטנציאלים וחיזוק פעילות יח"צ, שימור לקוחות ובניית מערך קשרי לקוחות CRM, הגדלת רווחיות מלקוחות קיימים בפעילות קורס סייל ואפ סייל, זיהוי פוטנציאל נטישה ואיסוף מידע על שביעות רצון.

לאחר בחינת החלופות השונות באמצעות כלים שיווקיים נבחרה החלופה של בניית מערך קשרי לקוחות CRM. חלופה זו פותרת את הבעיה של חברת בזק בינלאומי בפער השלישי ומחזקת את מעמדה של החברה כנותנת שירות איכותי וטוב יותר ללקוחותיה.

תוכן עניינים:
1. תמצית מנהלים
2. רקע כללי
3. הניתוח החיצוני
3.1 מגמות בסביבה העסקית שיווקית של הפירמה
3.1.1 סביבה
3.1.2 "התרחשויות אחרונות" (מן העיתונאות)
3.2 זיהוי ואפיון הסביבות השונות המשפיעות על הפירמה
3.3 מאפייני התחרות
3.4 ניתוח מתחרים
3.5 פילוח השוק העסקי
3.6 חסמי כניסה ויציאה לשוק בו פועלת הפירמה
4. ניתוח פנימי
5. ניתוח הבעיה המרכזית
6. ניתוח בעיות המשנה
7. הגדרת החלופות והצגתן של אסטרטגיות ההפעלה המוצעות
8. תוכנית ההמלצות לדרך הפעולה הנבחרת
8.1 שימור לקוחות ובניית מערך קשרי לקוחות CRM
8.2 סגירת הפער השלישי מתוך מודל הפערים
8.3 סגירת הפער הרביעי מתוך מודל הפערים
9. סיכום
ביבליוגרפיה

הערת מערכת: בעבודה לא צויינו מראי מקום.

קטע מהעבודה:

עד שנת 1996 שוק התקשורת בישראל היה רדום, חברת "בזק" שהייתה באותה תקופה בבעלות ממשלתית שלטה בשוק התקשורת הפנים ארצית ובשוק השיחות הבינלאומיות.

בשנת 1997, לאור דרישה עזה של הציבור, החליטה ממשלת ישראל לפתוח את שוק התקשורת בישראל לתחרות. בשלב הראשון נפתח לתחרות שוק התקשורת הבינלאומית. כתוצאה מכך נאלצה חברת בזק להקים חברת בת שתתחרה בענף השיחות הבינלאומיות מול ברק וקווי זהב, כחברה נפרדת ולא כחברת בזק מכאן נולדה חברת "בזק בינלאומי".
כתוצאה מהמהלך בוטל מספר הגישה 00 לקו חוץ ולכל חברה הוקצה מספר גישה משלה לשיחות לחו"ל. לקווי זהב הוקצה מספר הגישה 012, לברק הוקצה מספר הגישה 013, לבזק בינלאומי הוקצה מספר הגישה 014.
בשנת 1998 הרחיבה החברה את תמהיל המוצרים ונכנסה לשוק האינטרנט כספקית ISPבשוק זה התחרו בשוק באותה תקופה נטוויז'ן ואינטרנט זהב.

מדינת ישראל הייתה מאז הקמתה קרקע פורייה ליזמות עסקית, פיתוח וצמחיה, לא אחת דווקא בשל הבערה הפנימית של החברה הישראלית והסכסוכים עם שכניה. חברת בזק בינלאומי נהנתה מאוד בשנות צמיחתה מאותה הקרקע. כחברה מובילה המעורה בסביבתה נמצאת היום הפירמה בתהליך של למידה והפנמה של האתגרים שבדרך.

תגים:

CRM · איכות · הפערים · השירות · טלקומוניקציה · טלקומיוניקציה · ישראל · מודל · נבחרות · סוגיות · שיווק · תקשורת

עבודות נוספות בנושא:

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "בזק בינלאומי - ניתוח בעיה שיווקית", סמינריון אודות "בזק בינלאומי - ניתוח בעיה שיווקית" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.