היישום אינו מחובר לאינטרנט

הקשר בין ניהול עצמי לאמונה באפקטיביות עצמית (תרגיל)

עבודה מס' 065195

מחיר: 228.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: סקירת ספרות קצרה.

1,979 מילים ,16 מקורות ,2005

תקציר העבודה:

תוכן העניינים:
ניהול עצמי והעצמה של מורים
מהי אפקטיביות עצמית?
אפקטיביות עצמית בקרב מורים
הקשר בין העצמה של מורים לאפקטיביות עצמית
ביבליוגרפיה

קטע מהעבודה:

בשנים האחרונות קיימת מגמה בינלאומית גוברת לכיוון דה-צנטרליזציה ואוטונומיה גדולה יותר עבור בתי ספר במערכת החינוך הציבורית, במטרה לשפר את איכות החינוך (Gaziel, 1998). האמונה כי שינויים ברמת הכיתה ישפרו את תוצאות התלמידים הוחלפה בתיאוריה כי מערכות ניהול בית ספריות שונות הן אלו שיביאו לשיפור בתוצאות התלמידים. כלומר, נעשו מאמצים להבנות מחדש את תהליך הניהול כך שיהפוך את המורים למעורבים יותר בקבלת החלטות. אחת הדרכים לעשות היא באמצעות תהליך של דה-צנטרליזציה, שאחת מצורותיו היא ניהול עצמי (Wall & Rinehart, 1998). המושג ניהול עצמי מתייחס לאוטונומיה של בית הספר בהצבת מטרות, לאוטונומיה תקציבית ולאוטונומיה בתחום גיוס כוח אדם (א. ניר, תקשורת אישית, 13 בדצמבר 2004). מושג הניהול העצמי גם בא לתאר מערכת חינוך המקדמת את האוטונומיות של חברים ברמת בית הספר ואת השותפות שלהם בקבלת ההחלטות. כתוצאה מתהליך זה משימות ניהול בית הספר מכוונות על ידי מאפייני וצרכי בית הספר ולפיכך, לחברי הצוות הבית ספרי ישנה אוטונומיה רבה יותר ואחריות גדולה יותר לקבלת החלטות הקשורות לתוכנית הלימודים, להתפתחות האישית ולהקצאה של משאבים (David, 1989).

תגים:

מורים · עצמית · מינהל · חינכי

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "הקשר בין ניהול עצמי לאמונה באפקטיביות עצמית (תרגיל)", סמינריון אודות "הקשר בין ניהול עצמי לאמונה באפקטיביות עצמית (תרגיל)" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.