היישום אינו מחובר לאינטרנט

השוואת הניהול ביפן לניהול בבריטניה

עבודה מס' 065169

מחיר: 191.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: בחינת ההבדלים בין שתי החברות תוך התייחסות להבדלי ניהול.

4,484 מילים ,10 מקורות ,2003

תקציר העבודה:

מאז ומתמיד עניינו את הארגונים נושאים כמו ניהול אפקטיבי ויעיל. סגנונות ניהול הוא מערך של התנהגויות המתרחשות בתגובה למצבים ספציפיים. חוסר ההתאמה בין סגנון לניהול המטה עשוי להיות ניהול שאינו מתאים, ואשר יגרע מתפקוד הכפיפים.
עבודה זו עוסקת בצורות ניהול היכולות להיות מיושמות ע"י מנהלים בתרבויות שונות, והאפקטיביות שלהן. תכלית העבודה הוא להצביע על שוני בסגנונות הניהול בין חברות יפניות לבין חברות בריטיות.

תוכן עניינים:
1. מבוא
1.1 יפן
1.2 בריטניה
1.3 השוואת איזורי סחר
2. השוואות
3. סיכום
4. ביבליוגרפיה

קטע מהעבודה:

החברות היפניות גם פועלות אחת לטובת רעותה בצורה קולגיאלית. לדוגמא תשע חברות הסחר הגדולות ביפן (סוגוסושה) מטפלות בלמעלה מ- 50% מהסחר הפנימי ו- 75% מהייבוא. בחברות סחר אלה משולבות קבוצות יצרנים גדולים, הקשורים פעמים במערכת הסכמים פורמליים ובלתי-פורמליים בינם לבין עצמם. קבוצות אלה שולטות בצינור השיווק ויוצרות קרטלים ומונופולים. בין השמות הידועים ניתן למצוא את MITSUI, TOYO MENKA, MITSUBISHI, ITOMAN, C-ITOH, NICHIMEN, NISHO-IWAI, MARUBENI, SUMITOMO (לחמש הסוגו סושה הגדולות ביפן מחזור שנתי של למעלה מ- 100 מיליון דולר כל אחת).

תגים:

יפן · בריטניה · סחר · כלכלה · ניהול · ארגון · חברה

עבודות נוספות בנושא:

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "השוואת הניהול ביפן לניהול בבריטניה", סמינריון אודות "השוואת הניהול ביפן לניהול בבריטניה" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.