היישום אינו מחובר לאינטרנט

ניהול בהקשר אירופי - רשת ARCAFFE

עבודה מס' 065156

מחיר: 240.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: בחינת רשת ארקפה ע"י מודלים אשר סייעו בהבנה טובה יותר של האלמנטים המעורבים בחדירת רשת ארקפה לשוק הצרפתי.

5,777 מילים ,10 מקורות ,2006

תקציר העבודה:

עבודה זו עוסקת ברשת ARCAFFE. הבחירה בנושא נובעת מכך שמדובר ברשת גדולה אשר התחילה את דרכה בארץ עם 23 סניפים וכיום יש ברשותה סניף מצליח בפריז ועתיד להיות סניף נוסף בפריז שבאירופה.
עבודה זו עוסקת בחדירה עם שוק בתי הקפה לאירופה, אני רואה ברשת זו מועמדת טובה לחדירה נוספת לאירופה מאחר ופתחה סניף ראשון בפריז ראתה זו כהצלחה ועתידה לפתוח סניף נוסף בגאלרי לאפייט שבפריז ולכן אני בוחרת לחדור עם רשת זו.

תוך כדי בחינת המודלים הנ"ל נבחרה גם אסטרטגיה אשר אותה רשת ארקפה צריכה לאמץ ולבצע- אסטרטגיית שיתוף -פעולה. חברה ישראלית אשר חודרת לשוק האירופאי צריכה לבחון לעומק את האפשרויות הטמונות בחדירה מסוג זה כגון: איומים, חולשות ומגבלות אשר מחכות במדינה החדשה. רשת ארקפה פתחה בית-קפה בעבר בצרפת וכאשר ראתה זאת כהצלחה היא מוכנה לחדור בשנית.

תוכן העניינים:
מבוא
מדינת היעד
האיחוד האירופאי
ניתוח PESTEL
ניתוח PORTER
הצגת אסטרטגיות בדגש על אסטרטגית שיתוף פעולה
מודל SWOT
מודל TOWS
המלצות אסטרטגיות
סיכום
ביבליוגרפיה

קטע מהעבודה:

P- פוליטי
קוטלר בספרו טוען כי להתפתחויות בסביבה הפוליטית יש השפעה רבה על החלטות שיווקיות כיוון שסביבה זו מורכבת מחוקים, גופים ממשלתיים ומקבוצות לחץ המגבילים את פעולות הארגון.
האידיאולוגיה הפוליטית הצרפתית השפיעה לאורך ההיסטוריה בצורה משמעותית על האידיאולוגיה של מדינות העולם השונות, ואולם השפעתה של המהפכה הצרפתית הייתה הגדולה ביותר, והיא נתנה כוח לאזרח הקטן להשפיע על אופי וסוג הממשלה שישלטו עליו.כיום, על פי חוקת הרפובליקה החמישית שאושרה ב-28 בספטמבר 1958, בראש המדינה עומד הנשיא אשר נבחר בבחירות דמוקרטיות חופשיות לתקופה של 5 שנים. תפקידו של הנשיא לנהל את ענייני המדינה, לכרות בריתות, לפקד על הכוחות של צרפת ולמנות ראש ממשלה.מדיניות החוץ של צרפת מבוססת ברובה על המדיניות החוץ של האיחוד האירופאי.

תגים:

אירופה · שיווק · בינלאומי · חדירה · ישראלי · ARCAFE

עבודות נוספות בנושא:

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "ניהול בהקשר אירופי - רשת ARCAFFE", סמינריון אודות "ניהול בהקשר אירופי - רשת ARCAFFE" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.