היישום אינו מחובר לאינטרנט

תוכנית יחסי ציבור לחברת משק צוריאל

עבודה מס' 065088

מחיר: 240.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: תכנית על פי מודל RACE

5,079 מילים ,8 מקורות ,2004

תקציר העבודה:

עבודה זו מציגה את חברת "משק צוריאל" אחת החברות המובילות בשוק מוצרי בריאות וסויה בארץ.
כיום עם התודעה ההולכת וגוברת בציבור בכל הקשור למוצרי בריאות,מוצרי הסויה נחשבים למובילים בתחום זה. הגידול בשוק מוצרי הבריאות מחד,והאיומים שנכרים בדרכה כתוצאה מחדירה של חברות נוספות וחזקות בשוק כמו חברת שטראוס ותנובה,מחייבים את חברת "משק צוריאל" בפעולה.בנוסף הצהרות והסתייגויות משרד הבריאות בארץ ובארה" ב בנושא סגולות הסויה ויעילותו כתחליף להורמונים המוטלת בספק.
תמונת מצב זו חייבה את חברת "משק צוריאל" לתכנן תוכנית פרסום ויחסי ציבור כדי לחזק ולהגביר את המודעות של כלל הציבור למוצרי בריאות בכלל וסויה בפרט,הגברת המודעות לסגולות הסויה והתועלות הרבות שניתן לקבל ממנו,והגדלת החשיפה למוצרים שחברת "משק צוריאל" מייצרת.תוכנית זו תנסה לשמר את מעמדה כאחת המובילות בשוק,ובכך לחזקה מול מתחריה העומדים לחדור לשוק זה,ואף להדוף אותם.
התוכנית שתוכננה עפ"י מודל RACE כוללת נתונים על מחקר שעל החברה לבצע כדי לזהות מהן הסכנות העומדות בפניה,מה הבעיה שהיא עומדת בפניה ואיך להתמודד איתה.
מטרתה האסטרטגית של החברה מחולקת לשתיים וכוללת הגדלת המודעות למוצרי בריאות וסויה בקרב כלל הציבור ושמירה ואף הגדלה של נתח השוק שלה ע"י הכנסת מוצרים חדשים לשוק.
החברה תיזום מסע פרסום ויחסי ציבור שיפעל המספר מישורים ויפנה למספר קהלים.יש צורך בשימוש בסוגי מדיה שונים כגון : טלוויזיה,רדיו,עיתונות כתובה,אינטרנט,שלטי חוצות ומסיבות עיתונאים.בנוסף יש להפעיל תוכנית ליצירת קשרים עם הקהילה ע"י חסויות,ארגון אירועים והפעלת שונות,שיעלו את מודעות החברה אצל הצרכנים.
לאחר סיום תכנון התוכנית יש לבצע הערכה של תכנון התוכנית ולבדוק כי היא אכן מעבירה את המסר שהנהלת החברה רוצה להעביר,פונה לקהל היעד המתאים ועומדת במטרותיה האסטרטגיות של החברה.לאחר הפעלת התוכנית יש לבצע הערכה של תוצאות התוכנית המתקבלות מהשטח לגבי השפעתה של התוכנית,לנתח את התוצאות ולבצע שינויים בהתאם לצורך.יש לבצע בדיקה זו מדי כמה חודשים כדי שמסע הפרסום לא יפספס את מטרתו.

תוכן העניינים:
-מבוא
-חברת "משק צוריאל" - רקע כללי
-מודל RACE
מחקר - R:
מודל PEST
מודל SWOT
בעלי עניין
פעולה - A
תקשורת - C
מודל התקשורת של :Weaver
מודל היררכית התגובה של קוטלר
תיאורית הדיפוזיה
המודל של גרונינג והאנט
מודל הגלגל של ברנשטיין
שיווק חברתיCSR -
שימוש ביועצים
הערכה - E
מודל WATSON (1977)
-סיכום ומסקנות
-ביבליוגרפיה

קטע מהעבודה:

חברת משק צוריאל נוסדה בשנת 1987 ע"י האחים אשר וגדעון צוריאל המתגוררים במושב שדה אילן. החברה הוקמה לאחר שחברת תנובה הפסיקה לקנות מחברת "משק צוריאל" את כל תוצרת החלב שלהם.לאחר שנשארה כמות גדולה של חלב,החליטו האחים לייצר לבנה תוצרת בית בעזרת ידע שנרכש משכניהם הבדואים וששווק בעיקר למגזר הערבי ולגדה.
עם פרוץ האינתיפאדה נסגרו בפני החברה השערים לגדה והם נאלצו לחפש שווקים חדשים,ואכן הם הצליחו לחדור לרשת הקו אופ לאחר מאמצי שכנוע רבים.לאחר כניסתה המוצלחת של החברה לרשת הקו אופ נפתחו בפניה הזדמנויות נוספות להכנסת מוצריה לרשתות השיווק השונות.
החברה כיום מתמחה בייצור מוצרים מחלב עזים,חלב כבשים וגבינות צרפתיות מיוחדות.

תגים:

CSR · PEST · RACE · SWOT · WATSON · WEAVER · בעלי · ברנשטיין · גרונינג · הגלגל · הדיפוזיה · היררכית · התגובה · התקשורת · והאנט · חברתי · יחסי · מודל · משק · עניין · צוריאל · ציבור · קוטלר · שיווק · תיאורית

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "תוכנית יחסי ציבור לחברת משק צוריאל", סמינריון אודות "תוכנית יחסי ציבור לחברת משק צוריאל" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.