היישום אינו מחובר לאינטרנט

התעללות מינית בילדים

עבודה מס' 064911

מחיר: 191.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: סקירה קצרה של ההשפעות לטווח הקצר והארוך של התעללות מינית בילדות על הקורבן.

2,249 מילים ,6 מקורות ,2005

תקציר העבודה:

בעבודה זו אעסוק בהשפעות קצרות וארוכות הטווח של התעללות מינית בילדים.
אתחיל בפרק קצר המתאר את המושג התעללות מינית כמקרה ספציפי של טראומת ילדות, שהרי לא ניתן לדון בתופעה מבלי להגדירה קודם לכן. בנוסף, אתאר בפרק הראשון את הבעייתיות במדידת השכיחות של מקרי התעללות מינית ואנסה להסביר מהיכן נובע קושי זה.
בהמשך, בשני פרקים נפרדים, אדון בהשפעות קצרות הטווח וארוכות הטווח. הסימפטומים קצרי הטווח מוגדרים בתקופה של התרחשות המקרה ועד לגיל ההתבגרות, וההשפעות לטווח הארוך מוגדרות בתקופה שלאחר גיל ההתבגרות ועד תום החיים. בפרק על ההשפעות לטווח הקצר אראה כיצד מתייחסים לסימפטומים מההיבט החברתי, המשפחתי והפסיכולוגי - קליני. ולסיום, בפרק האחרון, אתאר, כפי שציינתי, את ההשפעות לטווח הארוך. היות וההשפעות הן רבות ומתפרסות לתחומים רבים בחיי הקורבן, אביא את מרבית הסימפטומים המוכרים ואתמקד בהשפעות ספורות שחשתי צורך רב יותר לבחון אותן. אלה הן ההשפעות על הזיכרון של הטראומה, כיצד קורבן התעללות מינית הופך לחסר בית (Homeless) וכיצד ההתעללות המינית בילדות משפיעה על התפקוד ועל מיומנות הקורבן כהורה.

תוכן עניינים:
מבוא
התעללות מינית בילדים
השפעות קצרות טווח
השפעות ארוכות טווח
סיכום
רשימת מקורות

קטע מהעבודה:

התעללות מינית בילד מהווה מקרה ספציפי של טראומת ילדות. ההגדרה של טראומת ילדות היא תוצאה מנטאלית של פגיעה פתאומית אחת או רצף של פגיעות המביאות את הקורבן למצב זמני של חוסר אונים. הפגיעות חודרות מבעד למנגנוני ההגנה ואמצעי ההתמודדות הנורמטיביים של הקורבן. במקרה של התעללות מינית בילדים, קורבן האונס אינו משתתף מרצון, אולם בילד קטן המורגל בפעילות מינית עם מבוגר אהוב במשפחתו, או שאינו ממשפחתו, קיימת לעיתים קרובות, לפחות בהתחלה, עוררות מינית והפקת עונג משמעותי מהקשר. בשלבים מאוחרים יותר, הילד לומד לעמוד על דעתו ולהתנגד למעשים בתוך תוכו, תוך גילויי שנאה עצמית, רגשי אשמה, בושה ובלבול (דויטש, 1997).

תגים:

אונס · הורים · הורות · זיכרון · טראומה · סימפטומים

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "התעללות מינית בילדים", סמינריון אודות "התעללות מינית בילדים" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.