היישום אינו מחובר לאינטרנט

סיקור ספורטאיות באולימפיאדת אתונה במדורי הספורט בעיתונות הכתובה בישראל.

עבודה מס' 064867

מחיר: 240.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: בחינת סיקורם של שלושה אירועי ספורט בשלושת העיתונים הגדולים בארץ.

7,272 מילים ,13 מקורות ,2004

תקציר העבודה:

עבודה זאת עוסקת בבחינה אמפירית מדגמית של סיקור ספורטאיות שהשתתפו במשחקים האולימפיים באתונה, 2004 במדורי הספורט בעיתונות הכתובה בישראל.
העבודה יצאה מנקודת הנחה ומהשערת מחקר כי ייצוג הנשים במדיה ובכלל זה הספורטאיות הוא מוטה לרעה, מושפע מסטריאוטיפים מינניים ושוביניזם.
העבודה כוללת סקירה כללית על תפקידי השפה בייצוג והעברת מידע ומסרים, לאחר מכן מובאות תיאוריות, שעיקרן ניאו מרקסיסטיות הבאות להסביר את השימוש בתקשורת ההמונים להעברת מסרים .
בחלק הספציפי ניתנת סקירת ספרות מחקרית על סיקור ספורטאיות במדיה ולבסוף מובא המחקר האמפירי.

תוכן העניינים:
מבוא
תהליך התקשורת
השפעת אידיאולוגיות על סיקור במדיה
סיקור ספורטאיות במדיה
סיקור ספורטאיות באולימפיאדת אתונה במדורי הספורט בעיתונות הכתובה בישראל
דיון וסיכום
ביבליוגרפיה

הערת מערכת: בפרק "תהליך התקשורת" לא צויינו מראי מקום.

קטע מהעבודה:

תקשורת היא תופעה הכרחית הקיימת בכל מערכת באשר היא. תקשורת היא העברה של מידע הקושרת אובייקטים שונים לכלל קיום מערכתי. התקשורת היא בעצם לב ליבה של כל תופעה מערכתית, באשר מערכת או תופעה מערכתית היא במהותה קיום מתמשך של יחסי גומלין בין אובייקטים שונים, המתאפשרים רק באמצעות מעבר של אינפורמציה ביניהם.
חברה אנושית מבוססת על תהליך בלתי פוסק של תקשורת בין בני אדם, קבוצות, ארגונים וכו' המרכיבים אותה. למעשה חברה ותקשורת הם שני צדדים של אותו המטבע: קיומה של מערכת חיים אנושית-תרבותית. מנקודת ראות של גישת האינטראקציה הסימבולית למשל, החברה האנושית נבנית ונוצרת באמצעות תהליכי התקשורת בין חבריה. מן הצד השני תקשורת בין אנשים היא כבר אירוע חברתי מעצם קיומו, כלומר אירוע המתאפשר בזכות קיומו של בסיס משותף לאנשים המתקשרים.

תגים:

תקשורת · ספורט · נשים · מיגדר · פמיניזם · פרנקפורט

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "סיקור ספורטאיות באולימפיאדת אתונה במדורי הספורט בעיתונות הכתובה בישראל.", סמינריון אודות "סיקור ספורטאיות באולימפיאדת אתונה במדורי הספורט בעיתונות הכתובה בישראל." או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.