היישום אינו מחובר לאינטרנט

ניתוח פיננסי ושיווקי חברת אוסם

עבודה מס' 063915

מחיר: 276.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: ניתוח שיווקי: ניתוח סביבתה העסקית של החברה, ניתוח ענף המזון, ניתוח פנימי של החברה, אסטרטגיות שיווקיות. ניתוח פיננסי: יחסים פיננסיים ומדד אלטמן.

7,085 מילים ,6 מקורות ,2004

תקציר העבודה:

תוכן העניינים:
ניתוח הסביבה העסקית
תיאור החברה
אסטרטגיה שיווקית
מודל SWOT
ענף המזון
יחסים פיננסיים (בהסתמך על הדוחות השנתיים)
יחסים פיננסיים (בהסתמך על הדוחות הרבעוניים)
מדד אלטמן
הסיכונים
הערכת שווי עתידי של החברה
מקורות מידע (דוחות ואתרי אינטרנט)

קטע מהעבודה:

ניתוח הסביבה העסקית:
בבואנו לנתח את הענף והסביבה העסקית החלטנו להתמקד רק בסעיפים הרלוונטיים ביותר לגבי אסם.
1. הענף בו פועלת חברת אסם הוא ענף המזון,מזון מוצק, החברות הגדולות הפועלות בענף הנן תנובה, תמ"י ועלית -שטראוס. קבוצת אסם פועלת במספר תתי ענפים השייכים לענף המזון: מוצרים יבשים, קפואים, מצוננים וגלידות.
אסם ועלית מרחיבות את הפער בינן לבין החברות המתחרות ע"י הכנסת שותפים בינ"ל אסם- נסטלה, עלית- "פפסיקו" ורכישת חברות מקומיות ע"מ להגדיל את נתח השוק שלהן:
אסם רוכשת את טבעול (מוצרים קפואים), בית השיטה (מוצרים יבשים), סלטי צבר (מוצרים מצוננים) ולעומתה מיזוג עלית עם שטראוס. רכישת החברות המקומיות מאפשרת לכל אחת מהחברות להגדיל את מגוון מוצריה וע"י כך לחזק את עמידתה מול רשתות השיווק הגדולות.

עבודות נוספות בנושא:

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "ניתוח פיננסי ושיווקי חברת אוסם", סמינריון אודות "ניתוח פיננסי ושיווקי חברת אוסם" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.