היישום אינו מחובר לאינטרנט

ניתוח והערכה של שיטת קריאה

עבודה מס' 063907

מחיר: 155.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: שיטת "גם אני קורא" של חמדה אסיאו ודינה פייטלסון

1,461 מילים ,2001

תקציר העבודה:

בעבודה זאת תנותח שיטת "גם אני קורא" של חמדה אסיאו ודינה פייטלסון. המהדורה שתנותח היא מהדורה לבי"ס מ"ח ומ"ד להקניית הקריאה בדרך מהירה. הוצאת קרית ספר, ירושלים, הדפסה ששית תשכ"ז.
מבין חומרי הלמידה שיפורטו להלן נמצאו וינותחו המקראה והמדריך למורה.

ראשי פרקים:
כללי
חומרי למידה כלולים
שיטת הלימוד
תכנית הלימודים לפי שלבים
הוראת הקריאה ופיענוח
הוראת הכתיבה
טיפוח הבנת הנקרא והעשרה נוספת
הערכת חומרי הלמידה
המדריך למורה
הערכת התכנית בהתאם לדרישות משרד החינוך
הערכה אישית
שיפורים מוצעים

קטע מהעבודה:

שיטת הלימוד היא מסוג "הפונטית - סינטטית".
הגישה הסינטטית היא שיטת "מלמטה למעלה" ומהווה ענף בקבוצת שיטות המבוססות על גישת המיומנויות שמבוססת על התיאוריה הביהייביוריסטית. השיטה מבוססת על הערוץ השמיעתי, זכירה ופיענוח ומשתמשת באסוציאציות חזותיות וקוליות. הפיענוח הבסיסי בשיטה מבוסס על ידע גרפי-פונמי המוקנה לתלמיד באמצעות שיטת הלמידה.

מקורות:

גלי יורם (1999) מסרים ביחס לעבודת צוותים. משאבים, גיליון 147 בפברואר 1999
מאדוקס (1993) ר.ב. גיבוש צוות - תרגיל במנהיגות .הוצאת אור עם
כהן-קנר א. (2000) תקשורת בין אישית ועבודת צוות. משאבים, גיליון 226 ספטמבר 2000
סולומון אסף (2000) . מודל ארבע שלבי לפיתוח צוות. משאבים, גיליון 219 יולי 2000
קאו ג'. (1998) . ג'אמינג - מדריך לטיפוח היצירתיות בארגון.הוצאת כתר.
Abelson P. H. (1992) How Colleagues Influence Your Creativity. R&D Innovator V.1 Number 3 October 1992.

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "ניתוח והערכה של שיטת קריאה", סמינריון אודות "ניתוח והערכה של שיטת קריאה" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.